3.8

12.4K 1K 87
                                    

Sonunda gün biterken tüm yaptığımızın oturup muhabbet etmek, okey oynayıp dedikodu yapmaktan ibaret olduğu gerçeği ile yüzleşmiştik.

Eh, en azından zaman geçmişti.

Benim aklımda hâlâ Devran'ı yalnız yakalayarak konuşmak olduğu için ablama attığım köpek bakışlar sonucunda "İyi hadi, git." Demesi ve sözsüz iletişimle birlikte şu an yoldaydım.

Attığım her adım sevgilimin evine beni ilerletirken mutlu mutlu gülümsüyor arada otel odasında yaşadığımız anları hatırlayarak iç çekiyordum.

Devran benim için özel olan insanlar klasmanında ilk sırayı zorluyordu. Ailemden sonra başka birini bu derece sevemem desem de şu an bu düşüncelerim tamamen terse dönmüş durumdaydı.

Tabii ailem ve Devran arasındaki ince çizgiyi hiç saymıyordum bile. İki taraf da kalbimde yüksek mevkiden bir yer sahibiydi.

Geldiğim daire ile birlikte durarak kapıyı çaldığımda saniyeler sonra kapı açılmış ve sevgilimin yüzü gözlerimin önüne gelmişti.

"Ben geldim!"

Sevecen bir şekilde konuşarak direkt eve girmemle Devran gülümserken ardımdan kapıyı kapatmış ve hızla kollarını bana sarmıştı.

"Tüm gün beraber olmamıza rağmen seni böyle özlememi ne yapacağız biz?"

Soru sorup ardından da beni kollarıyla sıkıştırdığında aynı şekilde ben de ona karşılık veriyordum. Saçlarımın üzerine konulan öpücüğün ardından Devran geri çekilerek yanağıma, burnuma ve en son da dudağıma öpücüklerini sıraladığında gülerek ondan ayrılmıştım.

"Ablamdan izin aldım, bugün burada kalıyorum."

Tek kaşımı kaldırıp hınzır bir şekilde konuşmamla sevgilim kocaman gülümsediğinde elleri bir anda bacaklarımı kavramış ve onları sıkı sıkı tutarak beni omzuna almıştı. Resmen patates çuvalı gibi sevgilim sırtından sarkarak oturma odasına girdiğimde ellerim Devran'ın beline ve kalçasına vuruyor, kıkırtımsa odayı dolduruyordu.

Birlikte koltuğa oturmamızın ardından sevgilimin kolunun altına girdiğimde Devran bu sırnaşma halime gülmüş alnımdan öperek saçlarımı okşamıştı.

"Bugün canını sıktım değil mi?"

Kafamı ona doğru kaldırarak sormamla yeşilleri gözlerime odaklandığında derin bir nefes almış ama beni yalanlamamıştı.

"Tercih konusunda ne yapacağımı bilmiyorum. Yani evet, daha önce de sınava girdim ama tercihlerimi genelde yanlış kullandım."

İçten içe bildiğim gerçekleri dışa vurarak sevgilime söylememle Devran beni dikkatle dinlemesine devam etmiş, bu sırada da elinin saçlarımı okşamasını asla bırakmamıştı.

"Burada kalmak istemezse sorun değil."

Dudaklarından çıkan kelimeler bile kulağa isteksiz gelirken yine de benim için konuşan Devran mutlu olmamı sağlıyordu.

Benim de özel hayatımın olduğu kısmını hiçbir zaman göz ardı etmiyor olması benim için cidden önemliydi.

"Sadece sınava odaklandığım için açıkçası tercihleri hiç ama hiç düşünmedim. Fakat şunu fark ettim ki senden ayrı kalmak da istemiyorum. Burada da saygın üniversiteler var, büyük ihtimalle onlardan birisini yazarım."

Kararsız kalarak konuşmamla Devran toparlanarak tamamen karşıma geçtiğinde gözlerinde gördüğüm ciddiyetle yutkunmuştum.

"Bu hayatını ilgilendiren bir karar Barış. Gerekirse bir süre ben yanına gelirim ama eğer başka şehirde okumak istersen de bunu elinin tersiyle itmene karşıyım. Evet, zor süreçler geçiririz belki ama atlatırız. Ben gelirim yanına, sen gelirsin... Ya da belki tamamen ben yanına taşınırım. İki yıllık ya da dört yıllık, hiç fark etmez. Benim için şu an önemli olan sensin."

Hissettiğim değer görme duygusu ile kollarımı sıkıca karşımda oturan bedene sarmamla kafamı boynuna gömdüğümde derin derin iç çekiyordum.

"Seni çok seviyorum."

Tamamen içten gelen bir sesle konuşarak boynundan öptüğüm sevgilim kollarıyla sıkı sıkı beni sardığında mutlulukla gözlerimi kapatmıştım.

Devran hayatımın en beklemediğim anında ani bir atakla gelmişti ama şu an bu konuda hiçbir pişmanlığım yoktu. Hatta iyi ki olmuştu.

"Demek gece bendesin?"

Boynuma gömdüğü kafası yüzünden sesi boğuk gelirken dudaklarının tenime bıraktığı minik ama sulu öpücüklerle kapalı gözlerimin ardından dudaklarımı ısırmış ve kendimi tamamen sevgilimin kollarına bırakmıştım.

"Ablam gelecek sınavda da yüksek puan getirmezsem terlikle mahallede kovalayacağını ve beni eve kapatacağını söyledi."

Konudan baya bağımsız bir şekilde konuşmamla Devran gülerken sarsılan bedeni beni geri çekmiş ve elleriyle nazikçe boynumdan tutmuştu.

"Sedef'in önünde duramam tabii ama yüksek puan alman ve evde hapis kalmaman için elimden geleni yaparım bebeğim."

Şakacı bir tonda konuşması ile gülerek kucağından kalktığımda ortamdaki cinsel havanın dağılmış olması beni mutlu etmişti.

Sevgilimle tatil dönüşü ilk yalnız kaldığımız anda sevişmek gibi bir düşüncem yoktu.

Ehe, belki gecenin ilerleyen zamanlarında olurdu. Kim bilir?

*****

Ehe, ben. dşfsflskfşskdlş

Son 3-4 bölüm falan kaldı :) 😣 çok fazla sıkmadan burayı bitirmek amacım. Son kez smut yazma fikrini elersem 3 bölüm bile yoktur hatta... Ama son bir smut yazarım. 😈😅

Sevgilerimle. 😚😚😚

Lovendwrite.

7.4.22

Köşe Başı (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin