Bu bölüm evet biraz kısa ama gelecek bölüm garanti veriyorum uzun olacak, çünkü daha bitmediği halde 10 sayfa yazmışım artık gerisini siz düşünün : )
Multimedia da AYŞE ve SU
ŞEHİT tahtında RABBE gülümser, Ahh.. Binlerce canım olsaydı der #MehmetSelimKiraz
Mekanın cennet olsun Rabbim ailesine sabırlar versin :'(
SU'dan
Uykumda ağladığımı fark ettim, bu uzun zamandır olmuyordu dememe kalmadan. Nefes alamadığımı fark ettim, öksürmeye çalışıyorum ama korkmaya başladım için tutamıyorum kendimi. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım, nefes alamıyordum yatakta debelenmeye başladım. Belki banyoya gitsem suyun altına atsam kendimi bedenim ne biliyim diye düşünürken. Kendimi yerde buldum, kalkmaya çalıştıkça bir daha yerle buluştum. Bir hışımla odamın kapısı açılınca kim girdi diye hemen oraya baktığımda. Toprağın bana tedirgin bakışlarla bana baktığını görmeme kalmadan, hemen yanıma geldi ve beni kucağına alıp yatağıma geri yatırdı. Başımın üzerindeki yastığı alıp hemen belimin altına koyunca, başım aşağıya doğru oldu. Etrafı tersten görebiliyordum gözyaşlarımın buğuluğuyla göre bildiğim kadar tabi. Tak tuk sesler geldi ve Toprak yanıma gelip oturdu bende kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Toprak biraz önce belime koyduğu yastığı nazikçe geri aldı ve yatağın diğer tarafına koydu düz bir şekilde yatmaya devam edince, bunun bana iyi geldiğini fark ettim. Nefesimi düzene sokmaya çalışıyordum, eskiler aklımdan geçerken Toprak yanımdan kalkıp odadan çıkınca. Bende kendimi geçmişte buldum.
FLASHBACK (Geriye Dönüş )
"Almanya da geçiyor. Almanca konuşuyorlar canlarım. Şu yazarcığınızın Almancası berbat ötesi olduğu için size Türkçe yazıyor. Kusurunu maruz görün :)"
Babaannem telaşlı, hala eli ayağı titriyor. İyiyim babaanne, iyiyim sultanım demelerime rağmen hiç. Hala endişeli dokunsa öleceğim sanki, bana öyle bakıyor. Doktoru bekliyoruz bir sürü test yaptırdılar, neden bu kadar abarttılar ki? Küçük bir nefes problemi o kadar yani, doktor bulunduğumuz odaya girmesiyle. Babaannem doktoru soru yağmuruna tuttu tabi.
Perihan Hanım: "Torunumun nesi var doktor? Neden öyle bayıldı?"
Su: "Bayılmadım Babaanne, sadece nefes alamadığımı sanıp korktum. Korkunca da kitlendim o kadar yani.." dediğimde doktor bana dönüp,
Doktor: "Bilincin açıktı yani?" deyip babaanneme döndü.
Doktor: "Siz beni hastayla yalnız bırakırsanız onu muane edeceğim." dediğinde babaannem itiraz eder gibi oldu ama doktor kapıyı gösterince mecbur çıktı. Babaannem çıkar çıkmaz doktor bana dönüp soru yağmuruna tuttu.
Doktor: "Gözlerin açıktı, bilincin yerindeydi, görme yetin vardı değil mi" diye sorunca düşündüm..
Su: "Gözlerim açıkmış, ama siyahtı görüşüm yoktu. Duyuyordum ama görüşüm yoktu. Nefes alamayınca korktum ağlamaya başladım." dediğimde sözümü kesti.
Doktor: "Siz uykuda yakalanmıştınız değil mi?" dediğinde başımla onaylayınca.
Doktor: "Uykunuzda da ağlıyor olabilirsiniz. Bilinciniz uykudan kurtulduğu anda gözleriniz nemli miydi? Yoksa korkup mu ağladınız?" diye sorunca düşündüm de ben ne arada ağladığımı cidden bilmiyordum. Doktorda karasızlığımı fark etmiş olacak ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"TOPRAK"
Teen FictionFLASHBACK (Geriye Dönüş) "Nefes. Yapma, bak ciddiyim yapma dedim!!!" "Offf Toprak, Paşalığın tuttu gene. " "Ben bir tek senin paşanım. Sultanım " Annem dediğimi duysa beni kesin keser. Çünkü o benim biricik Sultanım, ama Nefesi tanısa bir şey demez...