Bu bölümde Suyunda, Toprağında neler hissettiğini ayrıntılı görmeniz için ikisini de teker teker ayrıntılı yazmaya çalıştım. Bakalım beğenecek misiniz?
Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar. :)
SU'dan
Bir ürpertiyle gözlerimi açtım, etrafa bakındığımda hiç tanıdık gelmedi. Büyük bir odada sadece bu yatak vardı, yatak harici her yer siyahtı. Bir duvar boydan boya aynaydı, ay ışığıyla sayesinde oda aydınlanıyordu.
Yataktan kalkıp, cama yaklaştığımda ıssız bir orman gördüm. Buraya bu evi kim yapar ki? Hava çok soğuk, evin içi bu kadar soğuksa dışarının halini düşünmek bile istemiyorum. Etrafa bakınarak odadan çıktığımda, bu evin bom boş olduğunu fark ettim. Yalnız değilimdir değil mi? diye düşünerek Toprağa seslenmeye başladım, evde sadece cama vuran rüzgarın uğultusu yankılanıyordu. Buda benim istem dişi ürpermeme neden oluyor, artık korkmaya başlıyordum.
Toprak diye seslenmeye devam ederek merdivenlerden indiğimde, dışarı kapısının açık olduğunu gördüm. Evin içerisine soğuk havanın buğlu rüzgarının girdiğini gördüm, hava çok soğuk. Toprak diye hala seslendim, korka korka evden çıktım. Etrafta sadece ağaçlar ve yürüyerek aşınmış yol vardı, o yolu takip etmeye başladım. Rüzgarlar sanki bıçak kesiği gibi sızlatıyordu bedenimi, hala Toprak diye seslenirken çalılardan gelen seslerle susmaya kara verdim.
Baya bir süre korku ile o yolu takip ederken, gördüğüm manzarayla dondum kaldım. Çok güzel bir manzara gördüm, manzaraya doğru ilerlerken oranın bir uçurum olduğunu görünce ürperdim. Görüntü çok ama çok güzel diye yürümeye devam ederken, birden Toprakla göz göze geldim. Ama Toprak uçurumun ucunda bana bakıyordu, Toprağı görmemle zaten olduğum yere çakıldım resmen. Toprak bana gülümseyerek baktı, ben ise tedirgince bakıyorken...
Toprak kendini uçuruma bıraktı...
"TOPRAK!!!" diyerek gözlerimi tekrar açtığımda. Allahıma binlerce şükür. Rüya.. rüya gördüm. Toprak ayakta bana bakıyordu hemen yanıma geldi ve
"Su.. Sadece rüyaydı.. Rüya.." dediğinde titrediğimi yeni fark ettim. Toprak biraz daha yaklaşınca hemen ona sıkıca sarıldım. Sarıldığımda fark ettimki ağlıyordum, Toprak beni sakinleştirmek için sırtımı ovup.
"Şşş geçti, rüyaydı." dedi bende,
"Ka.. ka.. kabustu, seni uçurumunun kenarında gördüm. Sen bana veda edercesine bakıp, uçurumdan attın kendini Toprak. Toprak sakın böyle bir şey yapma!! " deyip hıçkırıklarımı serbest bıraktım ve kendimi toparlayıp Topraktan ayrılıp Toprağın gözlerine bakarak.
"Birini daha kaybetmeyi kaldırmaz bedenim. Anladın mı beni!!" dediğimde Toprak ilk önce şaşırsa da sonradan tebessüm ederek.
"Dediğim gibi, Merak etme ben senin yanında olacağım." dedi Toprağa tekrar sarıldığımda. Toprakta yanıma uzandı ve beni göğsüne çektiğinde ses etmedim. Yalnız kalmak istemiyordum çok korkmuştum, uzun zaman sonra kabus görmek beni sarsmıştı. Toprak,
"Dahi biraz uyu, istersen." dediğinde başımı kaldırıp Toprağa bakarak.
"Uyuya bileceğimi hiç zannetmiyorum." dediğim de Toprak,
"O zaman güzel bir kahvaltı.." deyip sustu bakışlarını benden ayırdı, bende Toprağın baktığı yere bakınca. Cama baktığını gördüm hava kararmaya başladığını gördüm Toprak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"TOPRAK"
Teen FictionFLASHBACK (Geriye Dönüş) "Nefes. Yapma, bak ciddiyim yapma dedim!!!" "Offf Toprak, Paşalığın tuttu gene. " "Ben bir tek senin paşanım. Sultanım " Annem dediğimi duysa beni kesin keser. Çünkü o benim biricik Sultanım, ama Nefesi tanısa bir şey demez...