TOPRAK'tan
İçim geçmiş Yaa.. Üzerimi Su örttü herhalde diye düşünürken içeriden.
"Aaahhh.." Suyun sesini duymamla, hemen kalkıp odaya girdim. Banyo kapısı açıktı o zaman giysi odasında olmadı diye düşünüp kapıyı birden açınca. Su elinde tuttuğunu yere düşürdü ve refleks olarak ellerini bedenine sardı. Ben ise gözlerimle Suyu taramaya başladım, bir şeyi var mı? Düştü mü? Ne oldu?
"Ne oldu? Nasılsın?" diyerek hala Suyu gözlerimle tarıyordum, Su.
"Yok bir şey, çıksana dışarı." dediğinde bakışlarım Suyun gözlerini buldu. Suyun üzerinde badi yoktu. Sargılar ve beyaz iç çamaşırı altında da pijama vardı. Yanakları al al olmuş hemen bakışlarımı Sudan çekip.
"Şey.. Kusura bakma." diyerek odadan çıktım ve odadan çıktığımda annemi asansöre binerken gördüğüm gibi.
"Anne Suya yardım etsene." dediğimde annem hemen yanıma geldi.
"Ne oldu Gelinime?" dedi ve odaya girdi bende volta atmaya başladım tabi, ben volta atarken Songül geldiği benim odama girecekken onu durdurup.
"Önce Su hanımın odasını düzenle." dediğimde beni başıyla onaylayıp içeri girdi. Ben hala volta atarken Suyla annemin odadan çıktığını görünce hemen yanlarına gidip.
"İyi misin?" dediğimde Su,
"İyiyim, sadece kıyafetlerimi değiştiriyordum." dediğinde bende birden.
"Düştün sandım, o yüzden öyle daldım odaya. Üzgünüm.." deyip Suyu dinlemeden merdivenlerden çıkıp terasa gittim. Terasta ki mavi pufa attım kendimi. Ne oluyor bana? Ben neden bu kadar panik yaptım ki?
'Panik yapmadın, sadece Suya bir şey olduğunu sandığın için korktun.'
Sus senle uğraşamam.
'Eskiden sus bile demezdin Toprak. Kabullen, kabullendikçe daha rahatlarsın.'
Neyi kabulleneyim? Haa.. Neyi?
'Suyu, sevdiğini.'
Sen.. Sen neden bahsediyorsun? Gene saçmalıyorsun..
'Asıl sen kabullenmemekle saçmalıyorsun Toprak. Suya bir şey oldu zannedip iliklerine kadar korkuyu hissettin, elin ayağın titredi resmen, Ne yapacağını bilemedin. Bu 2 oluyor, kendini her zaman kandırıyorsun. Ama bu kadar iliklerine kadar hissetmen 2. Defa oluyor.'
Bilmiyorum!! Anladın mı?! Ne hissettiğimi, ne yaptığımı, ne yapmam gerektiğini, ne olacağını, Bilmiyorum..
'Ben sana tek tek anlatayım. Sende bunlara kendini hazırla o zaman.'
Neden bahsediyorsun gene??
'Şimdi sen sus ve beni dinle. İlk önce Nefese verdiğin sözü tutacaksın, geçte olsa tutacak mutlu bir evlilik yapacaksın, ki bu mutlu evliliği Su ile yapacaksın. En önce kendini buna alıştır.'
Demesi kolay.
'Sadece dinle, sonra anlı şanlı düğünün zaten hazır. Güzel bir balayını da Sultanımız hazırlamıştır.'
Sen gene uçtun. Ne balayından bahsediyorsun Bee.. Kız sadece...
'Kız sadece iyilik için yanında durmuyor. Bunu babanla konuşurken açık bir şekilde belli etti. Sen kabul etmesen de Su nasıl sana iyi geliyorsa, sende Suya iyi geliyorsun. Bunları da kabullenmen gerek anladın mı?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"TOPRAK"
Teen FictionFLASHBACK (Geriye Dönüş) "Nefes. Yapma, bak ciddiyim yapma dedim!!!" "Offf Toprak, Paşalığın tuttu gene. " "Ben bir tek senin paşanım. Sultanım " Annem dediğimi duysa beni kesin keser. Çünkü o benim biricik Sultanım, ama Nefesi tanısa bir şey demez...