"40.BÖLÜM"

110 20 0
                                    

Multimedia da ki resim Çifte düğünün gerçekleşeceği bahçedir. 


BARIŞ'tan

Hala inanamıyorum düğünümüze hemde çifte düğünümüze saatler kaldı.. Meleğimden daha heyecanlıyım uyku tutmuyor. Sultan teyze Melekle Suyu yanına aldı, koyun koyuna yatacaklarmış hemde bizden uzak tutmak için tabi..

'Kadın haklı kızların dibinden ayrılmıyorsunuz iç çamaşırı alışverişine bile yanında gitmeye kalktın Bee.. Barış..'

Ama gitmedim.

'Sultan teyze senle Toprağı mağazaya sokmadı desek daha doğru olur.'

Olabilir. Sevdiğim kadından ayrılmak istemememden doğal hiçbir şey olamaz.

'Tamam haklısında kadınlarında kendi yaşamları var sonuçta onu da düşünmek lazım.'

Ya benim iç sesim ne kadar da düşünceliymiş de benim haberim yokmuş Tüühh.. Yazıklar olsun bana

'Olayı dramatikleştirme Barış.'

Tamam bir şey demedim sadece korkuyorum Su gibi kaçmaya kalkışmasından çok korkuyorum ve tabi birde hala onu ölü sanan kanlıları onları da araştırıyorum. Meleğime beli etmiyorum ama izlerini buldum ve hala takip ettiriyorum en ufak bir şeyde onları yok ettireceğim.

'Bakıyorum sende düşünceliymişsin Barış'

Yanii ne sandın.

Ama ben dayanamıyorum hızlıca uzandığım yatağımdan kalktım ve terasa çıktım. Terasta Toprağı görmemle

"Birilerini de uyku tutmamış" dememle Toprak yavaşça bana döndü ve tebessüm edince bende Toprağın yanına gittim. Toprak sadece sustu ve yavaşta mobilyalara doğru ilerledi, bende onu takip ettim ve beraber oturduk. Bir müddet sonra Toprak uzaklara bakan bakışlarını bana çevirdi.

"Barış iliklerime kadar korkuyorum. Suya zarar vermekten çok korkuyorum." Toprağın ağzından dökülen sözler beni o kadar şok etmişti ki.. Ben sadece baka kaldım. Ama Toprak benden teselli bekliyordu..

"Toprak senden korkuyorum lafını duyduğum için şoka girdim kusura bakma.." Toprak bana dirseğini geçirmesiyle kendime tam anlamıyla gelmiş oldum.

"Tamam, tamam.. Sen benim korkmadığımı mı zannediyorsun? Delicesine korkuyorum. Meleğimi üzer miyim? Ona verdiğim sözleri tutabilecek miyim? O güzel gözlerinden sadece mutluluk gözyaşı akıttıra bilecek miyim? Ama şöyle de bir şey var ki.. Ben Meleğimsiz yapamam onu elimden geldiği kadar koruyacağım ve üzmemek için elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışacağım. Toprak sende benim gibi çabala çünkü elimizden başka bir şey gelemez." Dediğimde Toprak beni başıyla onayladı.

Toprak ilk aşkı uzun zaman sonra buldu.. İlk aşk ölümsüzdür.. Tıpkı ben ve Meleğiminki gibi..


TOPRAK'tan

Barışla konuştuktan sonra Barış odasına geçti. Bende Barış sözlerini düşündüm Barış haklı elimden geleni yapacağım ve Suya verdiğim sözleri tutacağım. Suyun o narin olan dokunsam kırılacak kadar şeffaf olan kalbini asla kırmayacağım, o şeffaf olan cam kalbini sevgimizle güçlendirip bir tek benim için atmasını sağlayacağım. (Yazar burada bazı kötü niyetliler için açıklama yapma gereği duydu. "Bir tek Toprak için atacak bir kalp" mecaz anlamda her kalbin sahibi bir tek Allahtır ve Rabbimizin bize seçtiği kişiye kalbimizi emanet ederiz)

"TOPRAK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin