SAÇMALIKLAR BÜTÜNÜNE HOŞ GELDİNİZ...
Evet arkadaşlar bu benim ilk deneyimim, ilklerde baya hata olur. ilk başlarda tabi, o yüzden maruz görün lütfen. Ben şunu da ilk baştan belirteyim. Ben hızlı yazdığım ve heyecanlı yazdığımdan dolayı yazım yanlışları olacaktır. Hele bazen okunduğu veya söylendiği gibi bile yazdığım yerler olabilir. Fark etmem ve paylaşmış bulunurum. Şimdiden kusuruma bakmayın canlarım. Okuyan olur mu pek tahminim yok. İlkler sonuçta, neyse başlayalım.
Hıımm bilmeniz gerekenler şimdilik bu. İlk başlar sıkıcı olabilir, belki devamını beklerseniz bağımlısı olursunuz diye tahmin ediyorum. Ama belkide olmayada bilirsiniz tabi. Bakalım ve görelim. Son olarak yazım yanlışı cidden fena ötesi berbat olabilir. Kusuruma bakmayın
ve
Bir şeyler daha var. İlerleyen bölümlerde baya abartılı görmemişlik denilebilecek şeyler okuyacaksınız, ama bazen bende abartıya kaçabilirim. Hikayemde kısım kısım yerler tamamiyle hayal ürünüdür. Bazı yerler ise gerçektir. Okudukça anlayacağınızı biliyorum, ama ben genede şimdiden söylemiş olayım.
Keyifli okumalar dilerim : )
TOPRAK'tan
Hafiften kendime geldim sanırım, ama ben neden böyle oldum. Küçük bir nefes darlığı bana bunu yapmış olamaz, asla yapamaz. Bir saniye ne oluyor? Bu o kız, sabah odadan çıkan kız. Ne yapıyor bu? Ben neden konuşamıyorum? Kolumu kaldıracak halim yok.
"Paşam..." Bana paşam mı dedi? Bu elindekiler ne? Bu neden gitti? Yaa.. Laaa ben ıslağım.
DANK
Jeton yeni düştü. Bu beni yıkadı mı şimdi? Şort hala üstümde, iyi.. Neyse elimden geldiğince hızlı bir şekilde üstümdekilerden kurtulup, baksırımı hemen giyindim. Heeyy.. En sevdiğim eşofmanları bu nasıl bildi? Yaa.. Tam giyiniyordum ki kapı birden açıldı. Kız kapıyı açmasıyla, hemen elleriyle gözünü kapattı.
"Ya insan ses eder Mal!!!.. Gözlerim özür dilerim.." dedi.
Bu kız nasıl biri? Zaten sanki üzerimden tır geçmiş gibi hissediyorum. Geldi yanıma ve sağ kolumdan tutup kolumun altına girdi. Bu ne yapıyor? dememe kalmadan, beni zorla sürüyerek banyodan çıkardı. Ben gene tutuldum galiba.
Bu en son yıllar önce oldu. Ama asla bir daha olmamıştı, olmayacaktı, olmamalıydı. Nasıl olur, buna ne sebep olmuş olabilir ki?...
FLASHBACK (Geriye Dönüş)
"Nefes. Yapma, bak ciddiyim yapma dedim!!!"
"Offf Toprak, Paşalığın tuttu gene. "
"Ben bir tek senin paşanım. Sultanım " Annem dediğimi duysa beni kesin keser. Çünkü o benim biricik Sultanım, ama Nefesi tanısa bir şey demez, yada ben annemin yanında demem olur biter : )
"Yaa.. Öyle mi?" Bu kız beni delirtecek çocuk gibi.
'Sen onun çocuk gibi davranmasına, yaptığı haylazlıklara aşık olmadın mı?'
"Hayla mı şüphe içindesin? Seni tanıdığım günden bu yana, otele gitmez oldum. Daha ne istiyorsun? Be kadın!!"
"Yani.. " dedi. Ahh.. Bu kadınlar..
"SEVİYORUM ULEEENN SEVİYORUM!!" dedim. O okyanusları kıskandıracak kadar güzel gözleriyle, bana bakmaya başladı.
"BENDE SENİ SEVİYORUUUMMM!!!" dedi. Bana sarıldı, hemen içime sokmak istercesine sıkıca sarılışına karşılık verdim...
Umarım beğenerek okumuşsunuzdur.
: )
Arkadaşlar Yorum ve Votes yapmayı unutmayın!
: )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"TOPRAK"
Fiksi RemajaFLASHBACK (Geriye Dönüş) "Nefes. Yapma, bak ciddiyim yapma dedim!!!" "Offf Toprak, Paşalığın tuttu gene. " "Ben bir tek senin paşanım. Sultanım " Annem dediğimi duysa beni kesin keser. Çünkü o benim biricik Sultanım, ama Nefesi tanısa bir şey demez...