"43.BÖLÜM"

42 5 0
                                    


Öncelikle sizleri baya ihmal ettim bu yüzden çok üzgünüm.. Kızmayın bana :) Ama bakın dayanamadım onca koşuşturmam arasında azıcıkta olsa size yeni bir bölüm yazdım..

Umarım beğenirsiniz : )

Keyifli okumalar..


ANIL'dan

Artık zamanı geldi. Toprağın gelmesi gerek, Toprak ile Su gelmeden biz İstanbul'a geçeriz zaten..

Toprağı aradım birkaç çalıştan sonra açtı..

"Efendim başımın belası.." demek öyle dur..

"Toprak" en berbat halde çıkmasına özen gösterdiğim sesimle Toprak beyfendiyi biraz korkutalım. Ben burada ecel terleri döktüm bunlar telaş etmesin dedim ama olmuyor dayanamıyorum..

"Anıl.. Anıl.." Ahh.. kendimle çatışırken Toprağı unuttum.. Sesine bakılırsa cidden merak etmeye başlamış..

"Melek.." dedim ve tekrar sustum..

"Ne!! Yoksa.. Meleğe bir şey mi oldu?? Barış iyi mi?? Anıl insanı deli etme bana cevap ver.. Hemen!!.." Adam her an emir vermese olmaz zaten.. Aman bu kadar telaş yeterli..

"Toprak.." aciz bir sesten coşarak.. "Amca oluuyooruuuzzz... " dememle..

"NE!!! Sen ciddi misin?? Waayyy Beee.."

Evet güzel tepkiler sonra ben telefonu kapattım tabi birde onlarla uğraşamam..

Evet , onca olanları söylemedim çünkü telefondan bile olsa beni bu dünyada nefes alamayacak duruma getirmeye başlamasını istemiyorum.. Hele bir gelsinler sonra anlatırım..

Bende kendi meleğimin yanına gideyim oda baya yoruldu canım benim yaa..


AYŞE'den

Her şey yoluna girdiğine göre Su hanımı biraz rahatsız edelim : ) Telefon bir iki defa çalmasıyla açması bir oldu..

"Ayşe sizi özledim.."

"Bende canım benim özledim seni.."

"Toprak daha da kalmak istiyor, bıktım ülke gezmesinden ama diyemiyorum desem de anlayacak gibi değil."

"Sana öyle bir bahane vereceğim ki hemen buraya geleceksin canım benim."

"Ne haberi ayy.. Birine bir şey olmadı değil mi?? Ayşe bak benden bir şey saklama Sultan teyzeyle sabah konuşmuştum ama.."

"Heyy.. Sakin!"

"Tamam tamam sen söyle ne oldu??"

"Sıkı dur.. Melek hamile!! "

"NE!!.."

"Evet canım sizden önce davranmışlar." Diyerek kahkahamı tutmadım : )

"Ayşe!!"

"NE yaa.."

"Ayşe!!"

"Aman tamam ben zaten sizle uğraşamam siz İstanbul'a gelince konuşuruz artık."

"Tamam canım sen şimdiden çok tebrik ettiğimizi söylersin.."

"Aslında söylemesem daha iyi, siz sürpriz yapıp gelin hem Barışla Meleğe de iyi gelir bu sürpriz.."

"Tamam o zaman ben hemen Toprakla konuşayım.." derken arkadan bir gürültü kopmasıyla korktum..

"Su iyi misiniz?? Neler oluyor? Su!!"

"TOPRAK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin