"36. BÖLÜM"

94 22 4
                                    


Evet canlarım bu bölüm kısa farkındayım ama biricik okurum Zeynepizgu onu bu isimle tanısam da oku çok sevdim benden lütfen yeni bölüm yayımla dedi bende olmayan zamandan kıstım ve kısada olsa bu bölümü yayımlıyorum kelimelerde yazım hataları olabilir çünkü kontrol etmedim kusuruma bakmayın lütfen

ve 3 Mart kitabımın yıl dönümü o güne kadar umarım zamanlar bulur ve up uzun bir bölüm yazar ve baya güzel şeylerle sizi şaşırta bilirim : )

İyi Okumalar Dilerim : )



BİR HAFTA SONRA


SU'dan

Dean bana çok iyi geldi onun tatlılıkları beni yine hayata bağladı sanki Dean durur mu? Nasıl becerdi bilmiyorum, ama okulumu aktif hale getirdi. Dondurduğumdan nasıl haberi oldu onu daha çözemeden onunla derslere gitmeye başladım. Tabi Dean benim hocam oldu olayın en garibi bu oldu. Dean üniversiteye sıkışmayı hiç sevmezken, bana istanbul'a aşık olduğunu deyip buraya yerleşti aslında yerleşmiş benim yeni haberim olmuş oda benim Almanyada yaşadıklarımı duydu birinci ağızdan o kim mi Ayşe Deanin aşkı yani : )

Ama en önemlisi Dean yanımdayken Toprak aklıma düşmez oldu. Nedense bu benim canımı acıttığını hissetmeye başladım.

'Hani Toprağı görmemek için gidecektin buralardan.'

Gidecektim.

'Gidecektin ama sana ben bunu söylemeye çalıştıkça duymak istemedin sen buradan uzaklaşsan bile ruhun burada kalacak.'

Yeter acı hissetmek istememek için ben gitmek istedim onun yanındayken...

'Onun yanındayken onunla olamamak senin canını daha da acıttığı için gitmek istedin ama Su sen onsuzluğun acısının daha ağır basacağını tahmin edemedin.'

Evet acı çekmek istemedikçe kalbim daha da parçalanıyor sanki.

'Bunu kabullendiğin halde bir kere bile Toprağı sormamak ne anlama geliyor.'

Toprak annesinin yanında ona sözü var minik sultanların yanında olmalı

'Su kendini kandırma.'

Ne, olan bu.

'Su Toprak hastaneye bir daha gelmedi Sultan Teyzeyi görmeye bile gelmedi. Evine gitmedi Toprak şuan ortada yok Barış Anıl Melek hatta Ayşe bile onu ararken sen hiç bunlar olmamış gibi davranmaya devam ediyorsun.'

Toprak benim berbat halimi gördü sonrada çekip gitti.

'Yuuhh.. Bee.. Su Çüüşş.. Toprak seni kusarken gördü diye çekip gitti haa.. Sana benim gözümden kendini görsen kraliyetine hayran kalırsın diyen adam mı seni berbat görüp çekip gitti.'

Eee daha ne olsun birden kayboldu tamda o berbat geceden sonra onu bir daha görmedim.

'Su sen saf mısın kızım?.. Ben bu bedene layık değilim yaa.. Bu beden benim zekamı kaldırmıyor.'

Heyy..

'Su Dean in geldiği gön Toprak yok oldu, bence sen biraz buradan düşün.'

Toprak Dean i tanımıyor ki onun geldiğini nerden bilsin?

Toprak.. Dean.. Yok artık.


FLASHBACK (Geriye Dönüş)

"TOPRAK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin