♡ Aşk Oyunu.

30.7K 1.1K 254
                                    

O an sadece karşıya odaklandım.

-Jennifer ?

-Ha ?

-Seni dinliyorum.

-Ben alex bilmiyorum.

-Ne demek bilmiyorum.

Benim baktığım yöne hızla baktı.

-Hala James i mi düşünüyorsun.

-Ne alakası var Alex. James i düşünmüyorum.

Bu sadece Alex e söylediğim bir yalandı. Evet James i düşünüyordum. Onu öylece bırakıp gittim ve biz...
Evlenmistik.
Bir baba olarak gururu çok incindi. Eger şimdi Alex le evlenirsem daha çok incinicek. Bu Ailemin ölümüne sebeb bile olabilir. Gözlerim dalmıştı. Alex in korkunç sesiyle irkildim.

-Jen benimle evlen?

-Peki Alex. Ama hemen değil. Isler yoluna girince tamam mı.

-Jen şimdi istiyorum.

-Alex ! Sana sonra dedim...

Diyip sert sert baktım ona. Yanından geçip tekneden aşağıya indim. Arkamdan sadece bakıyordu. O tepeye tekrar gitmek istiyordum. Üzerimden geceliği atıp ic çamaşırlarımla derin sulara atladım. Yüzmek küçükken en büyük korkumdu.
Söylemiştim..
Şimdi ise doğa nın beni yoksayması ilginçti. Suda sanki nefes alıyormuş gibi hissediyordum. Balıklar dan çocukken hep korkardım şimdi ise hemen dibimden yüzüyorlardı. Kayanın üzerine çıkmıştım. James kayalıktan atladığında burada ağlamıştı. Bu denizde onun sert gözyaşlarının damlalarıda vardı. Ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyordum. Ayağa kalkıp yukarıya tırmandım. Denizin hırçın dalgaları vuruyordu kıyıya. Bizim teknemiz küçücük kalmıştı. Yine bir çıkmazsın içindeydim sanki. Şimdi James gelse narin elini omzuma koysa ona doğru dönüp sadece onu izlesem. Gözlerimi kapattım ve varlığını hayal ettim.

-Üşüyeceksin.

Arkamı şiddetle dönüp bakmıştım. Jeremy ye hamileyken yağmur yağıyordu ve ben yine buraya kaçmıştım. Tam burada öpüştük onunla. Sesi bir an kulağımda yankılandı. Ama arkamı döndüğümde kimse yoktu. Artık hayaliyle yaşamak zorundaydım ormana doğru dönüp ;

-Biliyorum burdasın beni görüyorsun. Şuan sana çok ihtiyacım var. LÜTFEN GEL !!

Diye dizlerimin üzerine yere çöktüm. Yandaki çalılıklardan ses gelmişti. Kulaklarım keskin olduğu için çok iyi duymuştum. Hemen hızla ayağa kalkıp oraya koştum. Sadece minik bir tavşan mış.

Ellerim üşümeye başlamıştı. Yavaş yavaş eve doğru ilerlemeye başladım. Öfkeden deliye dönen Alex'in hızlı nefes alışını buradan duyabiliyorum. Belki de hayatımın dönüm noktasını mahvettim. Belki de hemen evlenmeliyiz demeliydim. Ama James i biraz olsun tanıdıysam bunu hiç birimizin yanına bırakmazdı. İlk olarak onun rızasını almam gerekliydi.

Eve geldiğimde Alex veranda da oturuyordu. Hic bişey demeden yanından geçerken ;

-Beni gerçekten seviyorsun değil mi ?

-Evet.

-Ozaman neden kabul etmedin Jenn.

-Alex seni çok ama çok seviyorum tahmin edemeyeceğinden fazla. Ama sizleri de düşünmem gerek. Kendini kandırma. James hepimizden çok güçlü.

-Onu halt edebiliriz.

-Onun ordusunu görmüyorsun. Klara öldükten sonra tüm vampir gardiyanlar ona ithaat etmeye başladı.

-Farkındayım.

-Seninle evleniceğimi duyarsa deliye döner ve jeremy ye bana güçsüz bi haldeyken zarar verir.

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin