Lisa 'nın yerde yatan cansız bedeni gözümün önünde büyüyüp küçülüyordu. O ölmüştü. Angela ve Jennifer ortalıklarda yoktu. Jeremy hala şoktan cıkamamıştı. Ortalık çok sessizdi. Jeremy yi alıp yatağın üzerine oturtmuştum. Lisa nın cansız bedenini de kucağıma alıp farklı bir odaya götürmüştüm.
"Jennifer nerdesin !!!??
Diye bağırıyordum. Onu bulduğum da ne hissedeceğimi ne yapacağımı bilmiyordum. Şuan tek hissettiğim ona kızgınlıktı. Evin bahçesine çıkmıştım. Gece olduğu için ortalık çok fazla karanlıktı. Dönüşmem gerekmişti. Gözlerimle adeta bahçeyi tarıyordum.
Çalılıkların arasından bir ışırtı gelmişti.
"Heyy tamam tamam geçti !!
"James bana neler oluyor. Çok korkuyorum.
"Birşey yok prensesim. Herşey düzelecek. Senin iyileşmen için herşeyi yapacağım.
Vücudu titriyordu.
"Dişlerimm..
"Kötü görünüyor..
"Damaklarım çok ağrıyor James..
"Dişlerin çene yapına göre çok büyük bu canını yakacak.
Yukarıya odaya çıkmıştık.
"Anne sen ne yaptın ?
"Ben ne yaptım ?
"Anne Lisa ölmüş.
"Ne !! Onu ben yapmadım.
James ve Jeremy birbirine baktılar.
"Angelaa !
"Baba şimdi ne olacak ?
"Nerede olduğunu bilmiyoruz.
"Ya bulursak ?
"Elbet cezası olacak.
"Annem yapsaydı olmazdı ama değil mi ?
"Jeremy sana sesimi çıkarmıyorum ama sıradan bir kızla anneni bir mi tutuyorsun ? O kızın senin icin bir değeri olabilir ama benim için hiç bir degeri yok.
"Benim için değerli ama.. Ne olursa olsun onu korurum.
Diyip sertçe kapıyı vurarak çıkıp gitmişti.
"Sana benziyor..
Dedi jennifer kısık bir sesle.
"Nasıl yani ?
"Hatırlamıyor musun bana zarar gelmesin diye herşeyi yapardın. Korurdun. Bana sahip olmak icin herkesi silmedin mi ? Kendi babanı bile.
"Eski yaşantımızı hatırlatmak huyundur zaten değil mi ?
"Angela Jeremyi öptüğünde iyileşmişti belki sende beni..?
"Olmasına olur fakat ya sen beni gerçekten sevmiyorsan ?
"Bu düşünceye nerden vardın ?
"Bilmem belki zamanın izlerini silmemişsindir.
"O defteri kapatalı çok oldu.
Jennifer hiç iyi görünmüyordu.
"Klara nın yanına gidiyorum. Bu duruma artık bir çözüm bulmalıyım.
Zindanlara tekrar gelmiştim. Herşey bıraktığım gibiydi sessizdi. Ama bir gariplik seziyordum.
Yavaş yavaş zindanda ilerlerken karşımda kırmızı gözleriyle onu görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ VAMPİR
VampireHayatındaki kötü gelişmeler sonucunda ortaya çıkan bir travma.. Jennifer Carter'ın her genç kız gibi bir kurulu düzeni vardı. Tâ ki erkek arkadaşından ihanete uğrayana dek. Yaşamına devam etmek için iki farklı yol önüne serilir , James Chess gib...