O evden nasıl çekip gittiğimi bende bilmiyordum. Ama bir yanım alex diğer yanım ise hala james diyordu. Kendimi çok kararsız hissediyordum. Küçük bir kasabaya geldik.
-Kansas ?
-Bir süre burda kalıcaz Jen.
Burası bildiğin köy gibiydi. Küçük mini barları kovboy adamlar hani flimlerde olur ya öyle işte. Lüx hir hayattan düştüğümüz haller. Hayatın gerçekleri işte.
-Alo anne ?
-Alex neredesin Crystal her yerde seni arıyor.
-Ona söyle canı cehenneme.
-Ne demek şimdi bu.
-Herşeyi hatırlıyorum.
Diyip telefonu annesinin suratına kapattı.
-Crystal la gerçekten ne oldu Alex ?
-Artık boşver seninleyim.
-Alex !! Sana ne oldu dedim.
Bu öfkeme karşın birden araba stop etti. Çok kizdigimda bunu yapabiliyordum. Başkasına acı nesnelere zarar verme gibi.
-Bunu nasıl yaptın jen ?
Jeremy bana bakıyordu.
-Isine devam et alex.
Arabayı çalıştırıp tekrar yolumuza devam ettik. Karnım çok açtı susamıştım.
-Alex yiyecek birsey yok mu ?
-Malesef ne oldu ?
-Çok açım.
-Tamam biraz bekle. Geldik sayılır.
Kasabanın en hücra köşesinde duran bir eve geldik. Şato ya benzer bir hali vardı. Baktığımda tüylerim ürpermisti.
-Gerçekten burda kalmıycaz dimi ?
-James in bulamayacagı tek yer.
-Nasıl ?
-Burası lanetli bir ev ona karşın. Babam onu red ettiğinde vampir lerin liderine yani Klara ya gidip herseyi anlattı. Cok buyuk suclar islemisti babam. Sadece vampir kanıyla besleniyordu. Insanlari öldürmek saçmalıktı. Ama asla bize zarar vermedi. Burayı da çok ünlü bir büyücüyle koruma altına aldılar. James buraya gelse bile biz onu görsek bile o buradaki duran evi göremiyor.
-Çok ilginç.
-Ama Klara yla gelirse işler çok kötü olucak Jen ve ortaya bir savaş çıkıcak. Bu savaşta bir tane galip gelen olur biliyorsun.
-Bende savaşırım.
-Olmaz çok tehlikeli.
-Senden güçlüyüm alex.
-Olamazsın ?
-Alex senden daha çok insan avladıgıma eminim.
-Neden ?
-Sen hep hastanede ölü adamların kanlarını doldurdun. Torbalara morg ta. Bense canlıların dan beslendim.
-Jen ölü adamın kanını içmek karşındaki şeytani güçlere karşı bir bağışıklıktır. Bu zamana kadar hep ölü adamlardan beslendik. James in bundan haberi yok. Bir vampir kanımın tadına baktığında kalbi içinde patlayacak. Bunu anneme ve bana yaptım. Benim yanımda durduğun sürece sende ondan içtin. Oyüzden bir kere beslendiginde gerçek insanın damarından torbadaki kanın tadı sana garip geldi.
-Şimdi anladım.
-Üst kata çık Jeremy nin odasını önceden temizlettim. Inu yatır kıyafetlerini yerlestirelim. O uyurken bizde evin geri kalanını temizleriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ VAMPİR
VampireHayatındaki kötü gelişmeler sonucunda ortaya çıkan bir travma.. Jennifer Carter'ın her genç kız gibi bir kurulu düzeni vardı. Tâ ki erkek arkadaşından ihanete uğrayana dek. Yaşamına devam etmek için iki farklı yol önüne serilir , James Chess gib...