Alex'in suratına şaşkınlık içerisine bakıyordum. Öylece ortadan kaybolup böyle bir anda çıkıp gelemezdi. Bana bunları yaşatmaya hakkı yoktu. Ne olduğunu anlatacaktı. Bide yüzüme bakıp Gülmez mi delirtir insanı. Hızlıca sınıfın kapısını çarpıp çıktım. Arkamdan oda çıkmıştı.
"Jen bekle her şeyi anlatıcam.
"Sen ölmüştün !
"Ben zaten ölüydüm.
Bir an duraksayıp arkamı dönüp ona doğru baktım.
"Derken ?
"İşte anlatıcam ama ilk önce senin sorununu çözelim.
"Peki bana ne oldu ?
"Sana ne olduğunu buldum Jen.
"Anlat o zaman alex ne duruyorsun !
"Ama emin değilim aksama seni arayacağım tamam mı ? ne dersem onu yapıcaksın.
"Tamam kabul.
Ellerimden tutup kantine doğru indik.
"Bir şey yer misin Jen ?
"3 gündür bir şey yiyemedim.
"Neden ?
"Bilmiyorum yiyeceklerin tadı yok. Ağzıma aldığımda iğrenç bir tat geliyor. Çok susuyorum ama su içemiyorum.
"Anlıyorum.
"Bana da anlat neler olduğunu alex lütfen.
"Biraz zaman gerekli ama bu hafta içinde öğrenicez.
Beraber tekrar yukarı ya çıktık. Alex le olduğumda tüm gözler üzerimdeydi. Ama kendimi aşağılamıyorum bu konuda çünkü alex benim gibi sexy vücudu olan bir kızla çıktığı için şanslı. Beraber okuldan çıktık.
"Ee ne yapalım Jen ? Bir yerlere gitmek ister misin ?
"Nereye ?
"Bilmem. Aslında ben Çocukluğumu yaşayamadım. Seni bir yere götürmek istiyorum. Tabi sende izin verirsen buna ?
"Tamam eve gidip üzerimi değiştiricem.
"Tamam gidelim hadi.
"Yalnız ben Joe lar da kalıyorum. O yüzden içeriye seni davet edemem.
"Ha o konuya da çözüm buldum.
"Neymiş ?
"Artık benimle kalacaksın.
"Ne delirdin herhalde ? Ailen ?
"Ailem yok ki ben tek yaşıyorum.
İçimden bu duruma sevinmiştim aslında. Alex le ben aynı evde karı koca gibi wuuu. Mükemmeldi
İçeriye girip onu kapıda bıraktım. Aslında benimle beraber gelseydi fena olmazdı. Merdivenlerden yukarı Joe nın odasına doğru çıktım. Dolaptan kıyafetlerimi seçiyordum. Kulaklarım iyi duyduğu için arkamda birinin nefes aldığını rahatlıkla duyabiliyordum. Arkamı dönmemle alex in beni ellerimden tutup duvara dayaması bir olmuştu. Nasıl oldu bilmiyorum ama yakasından tutup onu yatağa doğru hızlıca fırlattım. Ellerimdeki güce ben bile inanamamıştım."Buraya nasıl geldin ?
"Neden karıştırıyorsun ki sonuç olarak seni test ettim ve başarıyla geçtin.
"Alex sorularıma cevap ver artık.
Yataktan kalkıp yanıma geldi. Bedenini bedenime dayayıp ellerini yanaklarımda gezdirerek ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ VAMPİR
VampireHayatındaki kötü gelişmeler sonucunda ortaya çıkan bir travma.. Jennifer Carter'ın her genç kız gibi bir kurulu düzeni vardı. Tâ ki erkek arkadaşından ihanete uğrayana dek. Yaşamına devam etmek için iki farklı yol önüne serilir , James Chess gib...