♡ İlk okul günü.

29.5K 1K 115
                                    

Jensen ın bu kararı Alex i çok sevindirmisti. Beraber içeri girdik ve Jeremy yi karşısına aldı Jensen.

-Koç anlat bakalım.

-Neyi ?

-Nasıl bukadar güçlüsün.

-Çünkü Ben Alex Chess in oğlu Jeremy Chess im.

-Peki. Alex biraz dışarıda konuşalım mı ?

-Tabi Jensen yürü.

Beraber dışarı çıktılar. Alex gözlerimin içine baktı. Bakışın dan Jeremy nin onları dinlememesi gerektiğini anladım.

-Alex çocuğun kac yaşında ?

-7

-işte bende tam bundan bahsediyorum. Onun insan gibi yaşamaya alışması gerek. Onu okula götürücem yarın her çocuk gibi oda okula gitmek zorunda.

-Anlıyorum ama James Mazoşist i ortalıkta dolaştıkca onu gönderemem.

-Okul kapısında durup Jeremy yi gözetliyor olucam Alex.

-Anlaştık.

Jeremy piyano çaldığı için duymamıştı. Yavaşça eve geldiler.

-Sen mi söylemek istersin ben mi ?

-Ikimiz ♡

Lisa ve Jensen gözlerimin icine baktı. Onlarda bulundukları durumdan çok mutluydular. Hayatım yavaş yavaş sürgün hayatı olmaktan çıkmıştı.

-Jeremy.

-Anne baba ?

-Sana güzel bir haberimiz var.

O küçük parmaklarını piyanonun tuşlarından çekti ve Maviş gözleriyle bana doğru baktı gözleri ışıl ışıl parlıyordu.

-Yarın okula gidiyorsun.

-Şaka ??

-Hayır. Gerçek.

Olabildiğince büyük bir çığlık atmıştı. Mutluluğu bütün bir evi inletmişti.

-Ama Jensen ın kontrolü altında olcaksın ufaklık.

-Ama

-Sus ! JEREMY.

-peki baba.

Onu böyle görmek benide mutlu etmişti açıkçası. Alex onu kolundan tuttu ve mutfağa götürdü. Jeremy nin hiç sevmediği bir ders ti bu. Insan yiyecekleri.

-Evet Jeremy simdi...

-Bunlar mı ? Yiyecek miyim.

-Evet.

Hayretler içinde onu izliyordum. Sevinci okadar belliydi ki o yemekleri hızlı hızlı hiç iğrenmeden yedi.

-geçtim mi sınavı.

-Hadi bakalım okulda uslu durucaksın kimseye zarar verme Jeremy. Zorba bir öğrenci olmanı istemiyorum.

-Gerektiğinde kendimi korumalıyım.

-Evet. Ama ne olursa olsun yeteneklerini kullanma onlar bir insanı öldürücek kadar güçlü.

-Anladım baba. Peki biz neden Böyleyiz ?

-Sana bunu James yaptı. Ona zamanı geldiğinde bedelini ödeteceksin.

Jeremy nin yüzünde ufak bir mutsuzluk olmuştu.

-Alex yeter ! Küçücük bir çocuğa bunları konusmana izin veremem.

Diyip Jeremy odasına çıkardım. Lisa ve jensen da havuzun başında konuşuyorlardi. Lisa ofkeliydi.

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin