♡ Çok Açım.

16.1K 813 88
                                    

Dikkatlice Jeremy nin yatakta can çekişini izliyorduk.

"Oğluma neler oluyor James ?

"Strigoi ye dönüşüyor jen.

Büyük bir şaşkınlıkla James in suratına bakarak dona kalmıştım.

"Nasıl başa çıkacağız ?

"Jen o benim oğlum gerekirse evdeki tüm vampirleri sererim önüne yeterki o yaşasın.

"Sende bende angela da vampiriz. Bizler için tehlike arz ediyor.

"Onu çöpe atamam jen. Saçma sapan konuşmayı kes artık. Çünkü bizim aptal yaşamlarımız zerre kadar umrumda değil.

Nasıl olacağını bir türlü aklım ermiyordu. Jeremy nin yatakta inlemeleri tüm evde yankılanıyordu. Herkes kendi ordusunu toplamaya gitmişti. Evde belirli kişiler kalmıştı.

"Jeremy ?

Yavas yavas ayağa kalkmaya başlamıştı. Korkudan james in kolunu sımsıkı tutmuştum. Yüzü olabildiğinden daha mor du. Tüm kanı çekilmişti vücudundan. James hızla ona doğru koştu.

"İyi misin ?

"Sende kimsin ?

"Jeremy bizleri hatırlamıyor musun ?

"Hayır. Siz kimsiniz ? Bana ne yaptınız ?

"Jennifer angela yı da al ve evden git hemen.

Ellerim titreye tireye oradan angela yla uzaklaşmıştık.

"Jen neler oluyor ?

"Bunu şimdi sana anlatamam. Sokaklara dağılıp diğer vampirleri bulmalıyız.

Angela sağ ben sol yöne gitmiştim. Sokaklarda ordu toplamaya başlamıştık.

Küçük büyük polis asker önümüze çıkan herkesi dönüştürüyorduk. Evlere baskın yapıyorduk. Kasabanın korkunç çığlıkları her yerde yankılanıyordu. Havada ki tüm kan kokusu bölgeyi sarmıştı. Çaresiz bir şekilde bekliyorduk. Peki ya yeterli olmassa ?

James in ağzından ;

''Gerçekten bizleri hatırlamıyor olamazsın Jeremy ?

''Çok susuzum.

'' Bir çözümünü bulacağız. Sorularıma cevap ver.

''Bunu yapmaman gerekirdi.

Diyip sertçe beni kolumdan tuttuğu gibi merdivenlerden aşağıya fırlattı. Neye uğradığımı şaşırmıştım. Hepsi bu güçteyse imkanı yok bu savaşı kazanamazdık.

Lisa usulca yanıma gelmişti.

''Bundan daha güçlüler James. Bu hiç beslenmemiş hali. Her gün bir vampir öldürüyorlar. Onların güçleri onlara geçiyor. İnanılmaz derecede iğrenç yaratıklar. Daha önce karşılaşmadığına eminim.

''Peki ya sen Lisa karşılaştın mı ?

''İçlerinden birine aşığım.

''Bana Jensen dan bahsetme. Bu gece belkide kendi ellerimle öldürürüm onu.

''Bu gece geliyorlarmı ?

''Evet büyük ihtimalle.

''James hazırlık yapmalıyız !

''Neyle karşı karşıyayız bilmiyorum bile. Ordu toplamaktan beslenmekten başka imkanımız yok.

''Yetersiz.

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin