♡ Kendimden Vazgeçtim.

28.4K 1K 209
                                    

Dedikleri yüreğimin en ufak bir kısmına bile dokunmadı. Aptal aptal suratına bakmaktan başka birşey yapmadım.

-Yorgunum James.

Kulağıma doğru eğilip ;

-Yatağımız bizi bekliyor

Söylediklerini önemsemeyerek yanından geçip yukarıya çıktım. Merdivenlerden çıkarken dikkatlice beni izliyordu. Odaya çıkıp aynaya doğru döndüm ;

-Bende bukadar çekici olan şey ne ? Neden ben. Kendim bu hayatı istermiydim ki ? Alex i çok seviyorum. Ama james i de görmeden duramıyorum. Neden iki erkek ?

-Afedersiniz

-Seni görmemişim kusura bakma.

Dedim gözlerimdeki yaşları elimin tersiyle silerek...

-Siz gördüğüm en güzel kadınsınız.

-Abartma. Okadar değilim.

-En azından benim tanıdığım en güzel ve iyi kalpli bir vampirsiniz. Burada olan herkes James in izinden gidiyor. Herkes zalim..

-Peki sen ?

-Ben öldürmeyi sevmiyorum. Bu hayatı hiç istemedim zaten. Ama ölmek üzereydim vampir olduğumda. Hic tanımadığım bir adam hayatımı kurtardı. Sonra aşık olduk birbirmize daha sonrasında yakılarak öldürüldü.

-Nasıl yani yakmak çözüm mü.

-Evet nasıl insanları öldüğünde yakıp küle dönüştürüp küllerini saklıyorsak bizleride yakarak öldürüyorlar.

-Kesin olarak ölüyormuyuz ?

-Evet. Neden bukadar üstüne basa basa sordun ?

-Hiç. Sadece şaşırdım. Bana bu zamana kadar kimse bundan bahsetmemisti.

-Neden saklasınlar ki ?

-Belkide boktan bir hayatım olduğundandır.

-James le berabersin bunun nesi boktan. Yatağına girmek isteyen onca insan varken o sana sırılsıklam aşık.

-Çık dışarı.

-Ben Özür dilerim. Haddimi aştım.

-Sana çık dedim.

James in başka kadınlarla olan ilişkilerini düşünmek bile istemiyordum. Onu deli gibi kıskanıyordum. Tanrım aklımı kaçırıcam.

-Birsey mi oldu ?

-Yok birsey.

-Mary yi ağlayarak ondandan çıkarken gördüm. Sana karşı birsey yaptıysa alıyım canını.

-Yok hayır.

-Sorun ne ozaman.

Diyerek yaklaştı. Elini yüzüme koydu ve gözlerimin içine baktı soğuk suratıyla.

-Nedenini bilmiyorum ama içimde garip birşey var.

-Ne oldu ?

-Neden ben James. Sırf sexy yim diye mi ?

-Bunun cevabını sana milyon kez söyledim. Sen duymaktan bıkmadın mı ?

-Belki de tekrar tekrar duymak istiyorumdur.

Belimden tutup kendi bedenine doğru hızlıca çekti. Iki eliylede belimi kavramıştı. Dudaklarımız neredeyse birbirine değecekti. Gözlerimin içine bakarak ;

-Çünkü sana aşığım. Çünkü sen benimsin bana aitsin. Senin geleceğinde mutluluğunda benim.

-Peki ben kimim ?

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin