♡ Baba.

28.4K 1K 222
                                    

Gözlerimi açtığımda alex in bana tuhaf bakışlarını görmüştüm. Dudaklarımdan sadece ;

-James..

Kelimesi dökülmüştü. Alex bana sert sert bakıyordu. Yer yerinden oynuyordu sanki. Odaya James in girmesiyle gözlerimi ona dikmem bir olmuştu.

-Jen iyi misin ?

Alex yumruğunu sıkarak ayağa kalktı. Banaydı o öfkesi.

-Birde utanmadan bunu bana soruyormusun ?

-Jen sen benimsin.

-James bu saçmalıktan vazgeç artık.

-Hic iyi değilsin Jen.

-Kavgalarinizdan bıktım savaş tan herşey den.

-Hastalık kapmışsın ama gizliyorsun.

-Bu seni ilgilendirmez.

-Ne demek ilgilendirmez Jen ? Sen benim kadınımsîn oda oğlum.

-Olabilir. Ama ben alex i seviyorum. Artık hayatımı mahvetmekten vazgeç.

-Hayat mahvetmek mi Ha hayat mahvetmek öyle mi ?

Ellerini başına götürdü ve deli gibi gülmeye başladı. Ne olduğunu anlamadan sinirle duvardaki aynayı cerceveleri kırdı.

-Hayatını kurtarıyorum aslında.

Diyip odadan hızla çıktı. Alex in sesini buradan duyabiliyordum. Misafirler yavaş yavaş gidiyordu. Artık dayanamıyordum. Hıçķırıklar içinde ağlıyordum. Yavaşça kapının kulpu çevrildi.

-Anne ?

-Oğlum.

Diyip sımsıkı sarıldım ona.

-Neden ağlıyorsun ?

-Yok birsey bitanem.

Diyip göz yaşlarımı sildim. Biraz yanimda durduktan sonra odasına çekildi. Jensen la James in konuşmasını buradan duyuyordum.

-Neden bunu yapıyorsun James ?

-Yoluma çıkma Jensen. O benim kadınım anladınmı benim çocuğum. Alex benim hayatımı çaldı her seferinde. Bu sefer bunu yapmasına izin vermeyecegim.

-Buna izin vermem Alex i öldüremessin.

-Ha ? Alex i öldürücegimi kim söyledi ? Ben Jen benim olmassa Jennifer ı öldürücem Jensen.

Üzerimi degistirip sinirle aşağıya indim.

-Seni öldürücem orospu çocuğu !!

Diye alex sinirle james e doğru yürürken önüne geçtim hızlıca. Alex gözlerimin içine bakmıştı. Kıpkırmızı olmuştu. Gözlerinin maviliği ofkesinden dolayı gitmişti.

-Jen 1 hafta önce ne oldu.

Utanctan duramiyordum. Ben bunu soyliyemezdim.

-Alex ben.

-Alex sanırım Jen söylemekte güçlük çekiyor. Onun yerine ben anlatıyım.

-Kes sesini lan sen.

Diye sertce bağırdı ona. Bir anda titredim o korkunc sesiyle bana doğru dönüp ;

-Jen anlat !!

-Alex ben bunu yapamam olmaz yani anlatamam. Bu çok iğrenç birşey.

-Ben anlatiyim sevgili alex.

Gözyaşlarıma hakim olamıyordum. James karşıda bacak bacak üstüne atmış alaycı gülümsemesini takınmış duruyordu.

-Sen düğün hazırlıklarına gittiğinde ben senin evinde senin yataginda Jennifer la yattım. Onun o pürüzsüz teninde ellerimi gezdirdim. Zevkten altımda inlemesini dinledim.

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin