♡ Kan ve Ölüm.

31K 1.1K 147
                                    

Anna belliki onu öldürmelerine çok sinirlenmisti. Ben de olsam onları suan yaşatmazdım zaten. Peki ya hangimizin hayatı doğru ?

-Anna.

-Evet ?

-Ne olduda öldürüldün.

-Alex şantaj yaptı james.

-Ne gibi ?

-Bebeğin ondan olduğunu gösterecektim.

-Jennifer da bu yüzden beni terk etti.

-James bebek senden ama gerçek aşkı o.

-Nasıl ?

-Kolyeyi ona takmış ve parlamış.

Sinirdej gözlerim gecenin karanlığına bürünmüştü. Klara nın geldiğini hissedebiliyordum. Havada çok fazla kan ve ölüm kokusu vardı. Arkamda ordum Sağım da Anna ve Klaranın adamları gardiyanları hepimiz bir aradaydık.

-Sence bu adil mi ?

-Ney ?

-2 kişiler ve biz bukadar kişiyiz.

-Onlar ölsün de gerisi umrumda değil.

-Jennifer da mı ?

-Anna anlamak istemiyor musun ? Benim olmayacak birisinin yaşamasını istemiyorum.

Şato nun karsısında gece yarısı olmasını bekliyorduk. Evden gülüşme sesleri geliyordu. Daha fazla dayanamadım ve saldırmalarını söyledim. Herkes bir anda koşmaya başladı. Yer sallanıyordu sanki. Şato nun dört bir yanını kuşattık. Yeni dönüştürdüğüm vampirler camlara tırmanmaya başladı. Bizde kapıyı kırıp içeri daldık. Jennifer olabildiğince iyi dövüşüyordu. Onu ben eğitmiştim. Şimdi ise hale bak.. Merdivenin başından  gözümü kırpmadan izliyordum. Jennifer ın kan kırmızı gözlerinin sivri dişlerinin bir anda bana odaklandıgını gördüm. Onu ben incitemezdim. Etrafindakileri öldürüp emin adımlarla bana doğru ilerlemeye başladı gözlerim simsiyah olmuştu.

-Dolunay var Jennifer yerinde olsam bunu yapmam.

-öldürmemem icin bir sebep söyle

-Uhuuuuu. Dejavu yaşıyorum jen. Ormanda bunu Alex e karşı söylemiştin.

Bağırarak bana doğru hızlıca koştu. Biz karanlığın vampirleri onlardan kat ve kat güçlüydük. Boynundan tek elimle tutup havaya kaldırmam benim için çocuk oyuncağı olmuştu.

-Senin yaşıtların onlar Jennifer. Git onlarla oyna.

Diye yavaşça kulağına fısıldadım. Ve onu Merdivenlerin başından aşağıya kadar attım. Kırılan omur iliğinin sesini buradan duymuştum.

-Iyiki vampirsin jeen. Yoksa ölmüştün.

Diyip alaycı bir gülümseme attım. Bizim yeni vampirler pek dövüşmeyi bilmiyor ha ?

-Klara getir.

Klaranın karanlık gardiyanları da içeriye girmişti. Alex duvara doğru geri geri çekiliyordu.

-Hey alex ! Korkmuşa benziyorsun.

-Seni elime geçirirsem öldürücem o... çocuğu.

-Yerinde olsam bunu yapmazdım alex.

Gardiyanlar jennifer ve alex i tutuyorlardı. Yavaş yavaş aşağıya indim. Klara Jeremy yi getirdi.

-Oğlum !!!! Naptın onaaa !!

-Sadece besleniyordu Jen sakin ol

-Sen ne tür bir yaratıksın James.

-Sana çekmişim kardesim. Aile iste napıcaksın.

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin