♡ Yeni bir hayat.

47.3K 1.9K 157
                                    

Kendime hakim olamıyordum. Yatağın çarşaflarını var gücümle sıkıyordum. Zil hala ısrarla çalmaya devam ediyordu. Yavaşça kapıya doğru indim. Atan kalbi damarlarından akan kanın berraklığını hissedebiliyordum. Kapıyı açtım karşımda pizzacı çocuk vardı. Yutkunarak ta olsa ;

"Ne var ?

"Pizza sipariş edilmiş.

"Hayır ben seni sipariş etmiştim. Deyip adamı tek bir hamlemle duvara dayamıştım. Tanrım çok susuzdum. Kanının tadi mükemmeldi.

"Jennifer !

Arkamı dönüp baktığımda alex in seslendiğini gördüm.

Kendimi toparladım her yerim kan içindeydi. Beni hızla omzumdan tutup yere doğru fırlattı. Ama susuzluğum gitmişti. Neydim ben ha ? Kan içince susuzluğum gidiyordu. Zavallı adam ölmüş.

"Jennifer sana kapıyı açmamanı söyledim.

"Kendime hakim olamadım. Lanet olasıca gitmedi bir türlü.

"Jennifer aradan daha 2 dk geçmedi.

"Öyle mi ? Bana yarım saat gibi geldi.

Elimden tutup ayağa kaldırdı. Kapıları kapatıp adamı orada bırakarak kaçtık. Alex lerin evine gelmiştik.

"Bekar evinin bu kadar düzgün olması mümkün mü olum sen villada yaşıyorsun.?

"Evet. Beğendin mi ?

"Burası harika Alex. Annenle baban neden burada değiller ?

Burada olamazlar. Beraber yaşarsak çok dikkat çekeriz.

"Nasıl yani?

"Neden dolaptan bize yiyecek getirmiyorsun ?

Ormana doğru oturup karanlığı izlemeye başladı. Bende dolaba doğru yöneldim. Kapıyı açtığımda sadece kan torbaları vardı. İki tane aldım arkası bana dönüktü. Reflekslerini kontrol etmek için ;

"Alex yakala !

Attığım kan torbasını arkasına bile dönmeden yakalamıştı.

"Vay canına.

"Ne oldu

Dedi gülümseyerek. Onun bu gülüşüne bayılıyorum. Yanına oturdum. Kan torbasının ucunu açarak içmeye başladı. Şaşkınlık içinde ona bakıyordum.

"Alex ne yapıyorsun ?

"Ne demek ne yapıyorsun aç mı kalayım ?

"Garip geldi bana artık neler olduğunu anlatacak mısın. ?

"Tabi ki. Ama ilk önce sana evi gezdirmek istiyorum.

Beraber evi gezmeye başladık. Her şeyin yerini bana gösteriyordu.

"Bunlar evin güvenlik kontrolü kırmızıya bastığında hepsi çalışır. Siyaha sakın basma tüm kontrolleri devre dışı bırakırsın. En son o hatayı yaptığımda birinin ölümüne sebep olmuştum.

"Peki biz neyiz ?

"Devam edelim. Susuzluk hissettiğinde kan iç ama diğer yiyeceklerden de yiyebilirsin zamanla ona da alışacaksın. Onlar seni doyurmaz susuzluğunu gidermez fakat dikkat çekmemek istiyorsan yemen gerekli. Solgun görünmenin sebebi susuyor olman. Burası benim odamdı. Ama artık seninle benim odam.

Deyip arkadan belime sarıldı. Boynumdan öpüyordu.

"Ve duyguların... her zaman kinden daha güçlü daha istekli daha öfkeli.

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin