♡ Alex.!

52.1K 1.9K 113
                                    

"Ne oldu Jennifer

"Evimden çık git Alex lütfen.

"Buradayım ve bana neler olduğunu anlatana kadar gitmiyorum.

"Anlatamam. Beni bir daha hiç sevmezsin?

"Seni ömrümün sonuna kadar sevicem anlat şu lanet şeyi artık Jennifer.

Onu ittirip içeride koltuğa oturmuştum. Arkamdan gelip yanıma oturdu. Gözlerimin içine bakıyordu anlatmam için. Ama yapamam anlatırsam Alex benden nefret eder. Benim gibi bir kızı istemez. Ne yalan uyduracağım ona ben şimdi ?.

"Jen hadi ama !

"Tamam tamam bekle.

-Bekliyorum

Ona doğruları anlatacaktım. Bilmesi gerekli ona zarar gelmesini istemiyorum. Önlem alsın bir şey yapsın. Benden nefret edecek belkide ama en azından bir umut belki yaşayacak.

"Alex anlatacağım şeyleri sonuna kadar dinlemen gerekecek. Biliyorum çok saçma fakat doğru buna emin olabilirsin.

"Anlat artık , diye bağırdı.

-Eski yaşadığım yerde bir kilisede başladı bu olay yada ben öyle zannediyorumdur. Beddua etmiştim bakir olmayan erkeklerin canı cehenneme diye. O gece evime gidip yatağıma yattım. Ertesi gün okulda Robert in erkekler tuvaletinde boynu paramparça bir şekilde asılı olduğunu gördük. Hastaneye kaldirdilar beni . Daha sonra eve geldiğimde yatağımın altında kanlı elbiseler ve halat olduğunu gördüm. Geçen ölen çocuğu hatırlıyor musun PETER ?

"Evet !

-İste dolaplarım ın oradaydım. Benim hakkimda konuştular cok net bir sekilde uzagi duyabiliyordum çocuğun hem sadakatsiz hemde bakir olmadigini ogrendim ve bingo!! Ertesi gün aynı şekilde ölü bulundu. Bu nasıl mümkün olabilir . Sana da zarar verebilirim o yüzden çok öfkeliyim ve Üzgünüm. Nasıl yaptığımı bilmiyorum ama bir şekilde oluyor iste lanetlendim.

"Anlıyorum. Ama korkma bana hiç bir şey olmayacak. Dediğin bu hikayeyi daha önce duymuştum.

"Nasıl yani ?

"Sadece bir kaç test ten geçireceğim seni hepsi bu.

"Nasıl ?

"Biraz zaman geçmesi gerekecek. Ama bana zarar veremeyeceksin.

"Nasıl yapıcaz bunu peki ?

"Seni yatağa kelepçeliycem ve kayıta alıcaz. Ben evin içinde olucam bu gece burdan gitmiyorum. Göreceksin sabah hiç bir şey olmamış halde uyanacaksın. Ben yanında olucam.

"Sorularımdan neden kaçıyorsun ?

"Şuan cevaplanacak şeyler değil.

"Ne demek değil Alex. ?

"Daha sonra konuşuruz dedim Jen!

"Tamam.

Sinirli sinirli ona bakıyordum. Oda aynı şekilde bana sinirli bakıyordu. Birden suratında yumuşama ifadesi oldu ve yanıma gelerek sarıldı.

"Bana bir şey olmayacak seni ilgilendiren konununda bu olması gerekmez mi ?

"Evet bitanem Haklısın.

"Hadi gel yatağa yatalım.

Beni kucağına alarak yatağa doğru taşıdı ve usulca yatağa yatırdı. Oda yanıma gelerek arkamdan sarılıp omzumu öptü. Bu anın hiç bozulmasını istemiyordum. Göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı.

"Alex ben uyuyorum.

"Peki prenses ben buradayım korkma.

-ALEX İN AĞZINDAN-

Onu kollarımda görmek çok hoşuma gitmişti. Ona sarıldığımda kendimi çok huzurlu hissediyordum. Böyle bir kız neden öyle şeyler yapsın ki hala inanamıyordum. Evi aramaya başladım. Kamerasını yatağın tam karşısına kurup gece yarısı olmasını bekledim. Yaklaşık yarım saat kalmıştı. Mutfağa su içmeye geldim. İçeriden bir çıtırtı gelmeye başladı. Daha gece yarısı olmamıştı. Elime beyzboll sopasını alarak odaya doğru gittim. Odaya geldiğimde Jennifer yatağında değildi. Evin kapısına doğru koştum. Kapılar kilitlenmişti. Kapıyı açmaya çalışırken arkamdan bir elin omzuma dokunduğunu fark ettim.

"Seni istiyorummmm.

Önüme dönüp baktığımda Jennifer ın ağzının kanla dolu olduğunu gördüm. Sopayı kafasına vurarak evin yangın çıkışına doğru koşmaya başladım. Vurmam etki bile etmemişti. Arkamdan hızla gelmeye devam ediyordu.

"Lanet olsun buranın kapısı nerede !!

Bana doğru gelerek ellerimi duvara yapıştırdı. Çok güçlüydü. Kıpırdayamıyordum. Ağzını boynumda gezdiriyordu. Kalbimin çarpıntısını çok net duyabiliyordum. Bir anda öfkelendim ve onu yere doğru ittirdim. Güclü olabilir ama benim kadar değil. Dövüşmeye başladık.

"Seni öldüreceğim.

"Hayır ! Beni asla öldüremeyeceksin.

Etrafı ateşe vermişti. Yangın dumanları nefesimi tıkıyordu. Ona ise hiç bir şey olmuyordu. Hatta etkilenmiyordu bile.

Jennifer kesinlikle bir Vampirdi. Buna emindim ve Bakir olmayan erkeklerden besleniyordu. Hic birşey in farkında değildi.

"Jennifer !

Hiç bir cevap vermiyordu. Tekrar alaycı bir gülümsemeyle bana doğru gelmeye başladı. Bir an ne yapsam diye düşünürken ; Ellerini sıkıca tutup dudaklarından öptüm. Her ne olduysa sakinleşmişti ve tekrar eski haline dönmüştü.

"Bana ne oldu Alex ! Alex sen iyi misin bir şeyin yok değil mi ?

"Hayır yok !

"Bana ne oluyor aman Tanrım yanıyoruz. Alex çıkalım hemen buradan.

Elimden tutup hızlıca beni çıkış kapısına götürdü. Ev yanıyordu.

"Jen Üzgünüm.

Ağlıyordu. Nasıl sakinleştireceğimi bilmiyordum. Sımsıkı ona sarıldım. Yan blokta oturan arkadaşlarımız yangını duyunca hemen dışarı çıkıp yanımıza geldiler. Bu geceyi atlattık ! Peki ya sonra neler olacaktı ?

"Tanrım bir şeyin olmadığına sevindim.

"İyiyim ben Joe !

Jennifer gözlerimin içine bakıyordu. Gözlerindeki korkuyu görüyordum. 3 sene önce aynı korkuyu bende yaşamıştım. Ne olduğum hakkında konuşmaya gerek yok ileride size neler olduğunu açıklarım ama şuan benim için önemli olan Jennifer. Onu kaybetmeyi göze alamam. Sımsıkı sarıldım ona omzumda ağlıyordu. Bir yandan da evinin kül oluşunu izliyordu. Bütün sokak dışarıya çıkmıştı. İtfaiye gelip yangını söndürme ye çalıştı. Ama suyu tuttukça dahada alevler yükseldi sanki. O ev yok olacaktı.

Birden başım döndü. Ortalıktan uzaklaştım kenara çekilip hava almayı denedim nefesim daralıyordu. Şeytan benimle uğraşıyordu.

"İstediğini alamayacaksın !

Jennifer hızlıca koşup yanıma geldi.

"Hey alex iyi misin ?

"İyiyim ben.

Dememle ağzımdan bir kilo kan kusmam bir oldu. Çok acı çekiyorum. Bana neler oluyor böyle? Yere yığıldım hareket edemiyordum. Jennifer ın telaşını dinledikten sonra gözlerimden bir damla yaş süzüldü. İçimden Seni seviyorum Jen diye geçirdim. Gözlerim dünyaya kapanmıştı.

"ALEXXXX! OLAMAZ ALEXXXX ! AÇ GÖZLERİNİ YALVARIRIM AÇ ALEXXXXXXXXX !

****************************************************

Merhaba arkadaşlar Yeni bölümü nasıl buldunuz ? Yorumlarınızı ve Oylarınızı bekliyorum. Merak ettiğiniz her şeyi yorumdan sorabilirsiniz . Sizleri seviyorum iyi okumalar...

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin