James in yüzü düşmüştü. Onun beklediği cevabı vermedim ona. Çünkü zerre kadar acımıyordum.
-Verdiğim cevap hoşuna gitmedi sanırım ?
-Verdiğin cevabı sana kat ve kat fazlasıyla ödeticeğime emin olabilirsin. Oysaki çok mutlu olabilirdik. Sen ben ve Jeremy tahmin ettiğinden daha iyi bir baba olabilirdim. Ama sen bu hayatı seçtin Jennifer. Bana da mahvetmek düşer. Yerinde olsam Jeremy yi iyi kollardım. Canımı yaktığın gibi canını çok fazla yakıcağım Jennifer.
Dedi o soğuk ve alçak sesiyle. Bu sözleri duyacağımı tahmin etmiştim aslında. Alex ortalıkta yoktu. Jeremy yi nasıl koruyacaktım ki. Okulun bank ında otururken arkamdan yumuşak sesli birini duydum..
-Merhaba ?
-Evet ?
-Hanımefendi gözleriniz ?
-Ne var gözlerimde ?
Telefonumu çıkarıp ekrana baktım. Gözlerim kıpkırmızı olmuştu.
-Lens onlar ?
-Jeremy Chess in velisi misiniz ?
-Evet.
-Sizinle açık konuşucam. Ben öğretmeniyim. Oğlunuz çok agresif ve her ne yapıyorsa kavga ettiği çocuklar iç kanama geçiriyor. Bu nasıl oluyor ?
-Bilmiyorum.
-Sebebini bilmiyor musunuz ?
-Evet.
-Ben ayrıca angela nın annesiyim.
-Öylemi memnun oldum.
-Vampirsiniz değil mi ? Çünkü bende vampirim.
Diyip dişlerini sivrileştirdi. Gözleri gece gibi karanlık olmuştu. Karşımda beni inandırmak icin dönüşmüştü. Hayretler içinde ona bakmıştım. Belli ki güçlüydü.
-Angela da vampir mi ?
-Evet. Oda Oğlunuz la aynı özellikleri taşıyor.
-Nasıl yani ?
-5 Şubat hamile kaldiginiz tarih dimi ?
-Evet ?
-Aynı gün hamile kalıp aynı gün aynı saat te doğurduk bebeklerimizi. Onlar bize bir lütuf ve en güçlülerimiz. Bizim gücümüz onların yanında hic birşey. Angela yı eğittim güçlerini öğrenmesini sağladım. En önemlisi onlar için sakin kalmak. Jeremy de bu yok ama.
-Büyük bir savaşa hazırlanıyoruz biz aslında.
-Angela ve bende katılabiliriz.
-Sizleri de tehlikeye atamam.
-Kimlerle savaşıcaksın ?
-James ve Gardiyanlar.
-James ? Krallığını ilan eden bir vampirle mi ?
-Evet.
-Inanamiyorum.
-Ne oldu ?
-Onu öldürecekmisin ?
-Sanırım evet.
-Buna izin vermem Bayan.
Diyip yanımdan gitmişti. Ilginc bir kişilik...
Okulun bahçesinde ki bank a oturup çocukları seyrettim. Jeremy birazdan cıkıcaktı okuldan. Çocukların eğlenmeleri beni çok mutlu ediyordu. Hep böyle sıradan bir hayat istemiştim. Kim dedi ki sana vampirlerle macera dolu deneyimi yaşa diye Jennifer. Bunları oturmuş düşünürken Jeremy nin ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ VAMPİR
VampireHayatındaki kötü gelişmeler sonucunda ortaya çıkan bir travma.. Jennifer Carter'ın her genç kız gibi bir kurulu düzeni vardı. Tâ ki erkek arkadaşından ihanete uğrayana dek. Yaşamına devam etmek için iki farklı yol önüne serilir , James Chess gib...