♡ Hizmetçi Parçası.

50.6K 1.8K 93
                                    

Huyları tabi ki de çok hoşuma gidiyordu. Ama bunu ona söylememeliydim.

"Biraz daha çabala olacak olacak.

Deyip göz kırptım. Bıyık altından ufak bir gülüş attı. Emma ve emily le karşılaştık.

"Heyy Jen naber

"İyiyim kızlar siz ?

"Biz de iyiyiz süper görünüyorsun günlerdir solgundun bugün bomba gibisin.

Kafamı sallayıp alex in kolumdan çekiştirmesi sonucu oradan ayrıldık. Okul koridorların da beraber gezerken çok dikkat çekiyorduk. Benim duyduğum gibi sanırım alex te duyuyordu. Kimin önünden geçsek hemen hakkımızda konuşmaya başlıyorlardı. Alex in yüzünde havalı bir gülümseme vardı.

"Yüzünde ki mal gibi olan gülümsemeyi ne zaman keseceksin ?

"Hiç bir zaman. Hoşuma gidiyor insanların hakkımda vayy canına demesi.

"Bunu neden diyorlar sence ?

"Neden ?

"Çünkü yanında benim gibi biri var canım.

Biraz bozulmuştu sanki.Beraber sınıfa girdik. En sevdiğim kadın. Bayılıyorum fizik öğretmenine bana karşı çok iyi acaba neden ?

"Jennifer

"Efendim

"Benim için şu soruyu çözer misin ?

Alex hemen oradan atlamasa olmayacak sanki ;

"Neden hocam siz çözemiyor musunuz ?

Bunun üzerine tüm sınıf kahkaha ya boğulmuştu. Alex e dönüp sinirli sinirli baktım. Sınıfa ;

"Kesin sesinizi ! Çözerim elbette Mrs.Brown.

Ayağa kalktım ve tahtaya geçtim. Aslında hic birşey bilmiyordum. Nasıl çözülür ki ? O an çok kötü bir şey oldu. Arka sırada oturan Jamie nin eli kesilmişti şapur şupur kanlar akıyordu. Ellerim titriyordu. Alex in gelip omuzlarıma dokunduğunu hissettim. Vücudum kas katı kesilmişti. Bütün beynim suan Jamie nin ellerinden akan kana adapte olmuştu. Alex hocaya doğru dönüp ;

"Hocam midesi bulanıyor dışarı çıkarabilir miyim ?

"Tabi.

Beraber dışarıya doğru çıktık. Tüm gücüyle beni tutuyordu. Patlatacak bir balon gibiydim sanki. O an beni hiç tutmasa Jamie ye doğru gideceğimden eminim. Bu durumu nasıl atlatacağım bilmiyorum.

"iyimisin ?

"Hayır değilim alex oraya gidip onu parçalayasım var.

"Tamam bana bak gözlerime bak sakin ol tamam mı.

Ellerimi sımsıkı sıkıyordum. Oda omuzlarımdan tutuyordu. Bacağımı sallıyordum. Çok kötü bir haldeydim.

"Bu böyle olmayacak. Şu haline bak anında çöktün. Gel gidelim.

Beraber ayağa kalktık. Arabamıza doğru ilerlerken Joe yu gördüm. Onunda elinde yara vardı. Bugün bana bunları kasıtlı yapıyorlar sanırım.

"hey jennn! Lanet olası yüzüme baksana ! Bugün dans seçmeleri var.

Hiç yüzüne bile bakmadan oradan uzaklaşmıştım. Arabaya binip eve geldik. Dolaptan hemen kan torbası getirdi 2 adet. Sanki yıllardır yemek yemiyor muşum gibi hissettim. Aç köpek gibi onlara saldırdım. ikisi de bitmişti daha çok istiyordum.

"Doymadım Alex.

"Bu kadarı yeterli Jen. Simdi evde duracaksın.

"Ne Hayır ! Duymadın mı seçmeler var.

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin