Artık uyanma vakti...
"Jennifer tanrıya şükür. Doktor Bey gözlerini açtı. 6 ay dan sonra ilk defa kızım uyandı.
Jennifer olanları hiç bir zaman unutmayacaktı. Bu gördüğü derin rüya da tek bir istediği vardı oda James Chess ile tanışmak.
"Anne..
Dedi güçlükle.
Odaya yakışıklı bir doktor girmişti.
"Bu sensin !
"Sanırım karıştırıyorsunuz bayan ?
"Hayır bu sensin. Sen rüyamda ki erkeksin.
"Bayan izninizle Jennifer ı normal odaya almam gerekicek.
Sedyesini aldığı gibi normal odaya geçirmişti. Robert in ölümünden sonra büyük bir şoka girmişti Jennifer.
"Sen gerçeksin..
"Beni hatırlıyor musun ?
"James Chess. Rüyalarımda ki erkek.
"O rüyaları görmeni ben sağladım. Eğer olur da bu kasabadan gidip Forks a yerleşirsen hayatın böyle olacak.
"Peki ya gitmezsem ?
"Benimle doğacak olan bebeğimizle beraber mutlu bir hayat geçireceksin.
"Alex i hiç tanımamış olacağım.
"Evet. Benimle mutlu bir hayata adım atmaya var mısın Jennifer ?
"Seninle herşeye varım james..
James hızla Jennifer a doğru gidip dudaklarından öpmüştü.
Elleriyle sımsıkı Jennifer ın belini sarmıştı. O sırada içeriye Jennifer ın annesi girdi."Sonunda tanıştınız demek. Jennifer James senin koruyucu meleğin.
"Bunu biliyorum anne.
Diye ufak bir tebessümle ışıldayan gözlerle James in gözlerinin içine bakmıştı.
Sonra ne mi oldu ??
Jennifer'ın ağzından...
O benim için vazgecilmez mükemmel bir vampir. Üstelik benim bu zamana kadar ki koruyucu meleğim.. Onunla muhteşwm bir düğünle evlenmiştik. Jeremy'ye hamile kalmıştım.. James benim kocam Jeremy Chess in babası olmuştu. Seni çok seviyoruz..
Evliliğimizin 4.yıl dönümü bugün.
Meraklar üzerine Jeremy vampir değil. Bunun olmasına asla izin vermeyeceğim. O normal bir bebek.."Hoşgeldiniz...
Gelenler Alex ve Nadia ydı.
Bu küçük rüya sadece bir sırdı hayatımızda..
Unutmayın rüyalar sadece saniyeliktir. Mutlu bir hayat elde etmek ise bir ömür boyu alır.
Sana sırılsıklam aşığım. Kocam...
James'in ağzından
İçeriye Alex ve Nadia girdiğinde sadece Jennifer ın suratına odaklanmıştım. Hiç birşey hissetmemişti.
Seni seviyorum karım...
Jennifer ı koluma takıp , minik bebeğimizi de kucağıma alıp merdivenlerden yavaş yavaş aşagıya inmiştik. Jennifer gelenlere bakıyordu. Düğünümüzde olduğu gibi artık büyük bir aileydik. Olması gerektiği gibi...
"Seni seviyorum...
"Seni her daim seveceğim..
-SON-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ VAMPİR
VampireHayatındaki kötü gelişmeler sonucunda ortaya çıkan bir travma.. Jennifer Carter'ın her genç kız gibi bir kurulu düzeni vardı. Tâ ki erkek arkadaşından ihanete uğrayana dek. Yaşamına devam etmek için iki farklı yol önüne serilir , James Chess gib...