Hızlıca aşağıya indim. Alex in yanındaki sexy kadının sesini duyabiliyordum.
-Kim bu ?
-Jennifer hemen yukarı çık.
-Peki.
-Senin ne işin var burada ailemden uzak dur.
-Aile mi ? Hangi aileden söz ediyorsun ?
-Anlaşılan babam la bir görüşme yapmam gerekicek.
-Hahahaha ! Durma ara !!
-Ona ne yaptın
-Annenin gözleri önünde canlı bedenini Yaktım. Annenin çığlıkları hala kulağımda alex.
-Seni öldürücem... Ahhh.
-Okadar emin olma sevgili kardeşim.
-James. Sen burayı nasıl ?
-Annenin kanı sayesinde büyüyü bozdum alex.
-Babamı sen mi òldürdün.
-Evet.
-James ! Sen öldün.
-Jennifer nerede ?
Korku dolu anlar yaşıyordum. James evin içine adım atmıştı. Jeremy yi kucağıma alıp Ne yapsam diye telaşa kapıldım. Kendimi o küçük kapılı gizli odaya attım. Arkamı dönüp baktığımda sarışın bir kızın bana doğru baktığını gördüm.
-Sende kimsin ?
-Lisa.
-Lisa burada ne yapıyorsun burası çok tozlu.
Kucağımda Jeremy uyuduğu icin sessizce konuşuyorduk.
-Biliyorum. Beni buraya hapsettiler buradan çıkamıyorum jennifer bana yardım etmelisin.
-Adımı nereden biliyorsun.
-Bu evde olan herseyi her sesi duyabiliyorum.
-Kimsin sen ?
-Alex in kız kardeşi. James in buraya geldiğini duyuyorum jennifer çabuk buraya gel.
Icerisi çok tozluydu. James siddetle kapıyı açtı. Nefes bile almıyordum. Jeremy ise herşeyden habersiz derin bir uykudaydı. James odada sessiz sessiz yürümeye etrafina bakinmaya devam etti. Bir iz bulamayınca çıkıp gitti bende dolaptan çıkıp Arkamı lisaya teşekkür etmek için döndüm. Ama hiç kimse yoktu ortalıklarda. Şaşkınlıklar içerisinde etrafima bakıyordum. O an şiddetle kapı tekrar açıldı.
-Beni salak mı sandın işte buradasın.
Diyip tokat ı yapıştırdı james.
-Karım olduğundan utanıyorum jennifer. O pic kurusu yine aklını çeldi senin. Jeremy i hak etmiyorsun.
Diye hızlıca çekti onu Kucağımdan. O sırada tüm ağlaması evi inletmisti. Ev sallanmaya başladı. Alex ve Klara üst kata koştular. Klaranin fal taşı gibi açılan gözleri beni ürkütüyordu.
-Bebek !!
-Ne oldu Klara ?
-Çok öfkeli bırak onu Jamess.
-Asla !!
Diye jeremy alıp hızlıca koştu. Hiç birimiz kıpırdayamıyorduk. Jeremy james in kucağında diye o uzaklaşmıştı. Evden çıktılar ve sallantı durdu. Herkes tekrar çözüldü. Hızlıca kapıya doğru koştum. Ama anabel den başka kimse yoktu orada.
-Oğlum babann :(
-Biliyorum anne cezasını çok büyük bir şekilde ödeyecek.
Klarada evin ahşap larını ateşe verip hızlıca çıktı. James le buluşucaklarına emindim. Alex çok öfkeli ydi. Bense Jeremy için göz yaşlarımı tutamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ VAMPİR
VampireHayatındaki kötü gelişmeler sonucunda ortaya çıkan bir travma.. Jennifer Carter'ın her genç kız gibi bir kurulu düzeni vardı. Tâ ki erkek arkadaşından ihanete uğrayana dek. Yaşamına devam etmek için iki farklı yol önüne serilir , James Chess gib...