♡Vladimir.

22.5K 961 183
                                    

Gözlerimi açtığımda yatağımda yalnızdım. Odamda hizmetçi dahil kimse yoktu. Bağırmaya gücüm yoktu kendimi zayıf hissediyordum. Ellerim yatağa bağlıydı. Kafamı oraya çevirdiğimde zehirli iplerle bağlı olduğunu gördüm. Son gücümle Jamess diye bağırmıştım.

James in ağzından ;

Onu yatağa bağlamasaydım ,Kendini tehlikeye atacaktı. Alex e gelince gördüğüm yerde boynunu bedeninden ayıracaktım. Yanıma Nadia yı almıştım.

-Jennifer daha güçlü neden onu almadın.

-Onun ölmesindense senin ölmeni yeğlerim Nadia.

-Planın ne ?

-Alex i öldürmek. Hiç kimse benim aileme el süremez !

Sinirimden dönüşmemi engelliyemiyordum. Gözlerim simsiyahtı.

-Engelle şunu herkes bize bakıyor.

-Hiç kimse umrumda değil anladın mı Nadia ! Hiç kimse.

**

Uzun süren bir yolculuğun ardından Alex in evine gelmiştim. Uzaktan odaklandığımda hiç kimse yoktu. Etraf sessizdi.

-Bu sessizlik iyi değil.

-Sus.

Gözlerimi ormanda gezdiriyordum. Ağaçların arasından bir çıtırtı duymuştum. Hızla oraya koşup boynunu kavradım.

-Heyy dur dur benim.

-Angela ?

-Benim.

-Burada ne işin var.

-Onları takip ettim. Tanrım ona birşey yapacak diye çok korkuyorum.

-Yerini biliyormusun ?

-Evet.

Beraber oraya ilerlemeye başlamıştık. Ağacın dibine yaslanmış bize doğru sırtı dönük sarışın bir adam karşımızda duruyordu.

-Kan kokusunu alabiliyor musun ?

-Doğal olarak.

-Vladimir !!

-James ve yandaşları. Kadınlarla takılmaya başlamışsın.

-Jeremy nerede. Alex in seni çağırdığını biliyorum. O korkak asla tek başına çıkamaz karşıma.

-Evet beni çağırdı. Bende James e karşıysa seve seve kabul ettim.

- Jeremy nerede ?

-Burada.

-Hani ?

Cebindeki kalbi çıkarmıştı. Elinde tutarak önüme doğru attı.

-İşte burada.

O an kendimi tutamadım ve Vladimir in üzerine saldırdım. Benim gücümle onun gücü neredeyse aynıydı. Beni yakamdan tutarak ağaca doğru fırlattı. Angela'nın boynunu kavradı.

-Bir adım daha yaklaşırsan kızın kafasını uçururum.

Angela'nın gözündeki korkuyu görmüştüm.

-Bırak onu Vladimir.

-Gitmeme izin verirsen neden olmasın ?

Sakince kafamı sallamıştım. Böylece gitmesi hiç bana göre bir iş değildi. Ama Angela'nın ölümüne sebeb olsaydım Jeremy benden nefret ederdi. Çimlerin üzerine yere oturmuştum. Yüzümü dizlerime koyarak ağlamaya başladım. Nadia'nın ufak dokunuşunu omzumda hissetmiştim.

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin