♡ Karanlığın izleri.

27.6K 1K 218
                                    

Şaşkınlık içinde anneme bakıyordum.

-Anne sende mi ?

Hic birşey demeden bana bakıyordu.

-James neler oluyor ?

-Ben sizi başbaşa bırakıyım.

James odadan çıktı. Annem bana doğru gelip ellerimden tuttu.

-Seni daha doğururken öldüm ben Jennifer.

-Sonuç ?

-Bende senin gibiyim kızım sana olacaklardan james ten herşeyden haberim var.

-Beni büyüttün bu zamana kadar nasıl belli etmedin ?

-James sayesinde. Hayatımı o kurtardı benim. Ben son nefesimi verirken bana seni bağışladı. Ona minnetarım.

-Bu zamana kadar neden bahsetmedin bana ?

-Aklının karışmasını istemedim.

-Bu ne demek oluyo ?

-Kızım bak james hayatında görüp görebileceğin en mükemmel erkek. Seni her daim koruyacak her daim mutlu edecek biri. Ama sen Onun kardeşini seviyorsun. Onu istiyorsun. Ama suan james lesin. Artık Bunları öğrenmenin zamanı geldi diye düşündüm. Buraya kendi Rızanla gelmeni bekledim.

-Anne babam nerde ? Ona ne oldu.

-O öldü.

-Nasıl bukadar rahatsın bana neden haber vermedin.

-Korktum.

-Neyden.

-Gelecek düzenini mahvedeceğinden.

-Neden.

-Bunu sana söyliyemem.

-Anne babamı kim öldürdü ?

-Üzgünüm Jen. Git artık. Dinlenmem gerek.

-Ne zamandır yemek yemiyorsun. Seni buraya tıktılar ve sana bakmıyorlar değil mi ?

-Hayır tabikide. James bana en iyi şekilde bakıyor. Hizmetimde bir sürü vampir var.

-Neden yemiyorsun ?

-Artık masum insanların canına kast etmek istemiyorum.

-Kac insan öldü bu zamana kadar ?

-benim öldürdüklerim sadece 200 den fazla

-Bu korkunç.

-Iste bu yüzden artık yaşamıma son vermem gerekli. Benim neslimi sen devam ettireceksin. Sürtük bozuntuları değil. Herkes olması gerektiği yerde.

-Nasıl yani ?

-Büyük bir savaş sonucu burayı kaybettim bir zamanlar burası bizim evimiz Jen. Klara burayı bizden çaldı sadece. Ama james onu oyuna getirdi öldürdü. Size saldırması Alex i öldürmek istemesi aslında hepsi benim oyunum. Ben istedim böylelikle Klara James e olan aşkından dolayı ateşle oynayacaktı. Herşey düzenlediğimiz gibi. Yoksa sen bilmiyor musun James in sizi bir lokmada öldürecegini emin ol bu zamana kadar yaşamazdınız. Herşeyi ben yaptım.

-Peki ya Jeremy onu biliyormusun ?

-Evet. Vampir olmasını ben istedim. Çünkü bu savaş ta sağ kalamazdı. Onu ne kadar çok sevdiğini biliyorum kızım. Sonsuza kadar sen ve o olacaksınız. Senden bir parça.

-Anne tüm bunlara inanamıyorum. Hepsinin arkasında sen vardın ? Bu zamana kadar neden beni aramadın.

-Senden hep haberim vardı. James her gün takipteydi. Senin neler yaptığını bana rapor ediyordu etmek zorundaydı. Günden güne eridi senin yaptıklarını anlatırken ama hic bir zamam senden vazgeçmedi. Sen hep james i kötü bildin. Ama o karanlığın ardındaki iz benim.

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin