♡ Geri Dönüş.

21.5K 995 242
                                    

Hızla arabanın yanına gelmiştim.

-Biliyordun !!

-Neyi ?

-Buda ne oluyor ? Ismi nadia.

-Doğru demiş.

-Bu o nadia mı hani senin ve james in aşkı ?

-Benim aşkım onun değil.

Bu söz biraz kalbime dokunmuştu. Sanki birşey saplanmıştı.

-Bunu bana neden yapıyorsun ?

-Unut beni Jennifer. Ben ona aitim sana değil.

-Bunlar doğru değil.

-Hepsi doğru.

-Canımı acıtmak istiyorsun.

-Bunu nereden çıkardın.

-Çünkü bunların gerçek olmasını istemiyorum.

Arabadan inmişti. Nadianın evine doğru ilerkerken beni de kolumdan tutup peşinde sürükledi.

-Ondan dinle jen.

-Alex ?

-Nadia ?

-Sonunda gelebildin. Kaç haftadır seni bekliyorum. En son 1 ay önce geldin birdaha seni göremedim. Neyseki yanımdasın sevgilim.

Diyip Alex in dudaklarına yapışmıştı. Alex te onun elinden tuttu ve beraber içeri girdiler.

-Ah nadia ! Tanıştırmayı unuttum bu Jennifer.

-Merhaba Jennifer.

-Merhaba.

-Iceri gelsene.

-Yok.

Alex te sanki bir yabancıymışım gibi ;

-Hadi ama Jen içeri gel çok eğlenicez.

Istemeyerekte olsa içeri girmiştim. Nadiayla sarmaş dolaş karşımda duruyorlardı. Boynunu koparmamak için kendimi zor tutuyordum. Gözlerimi kızın üstüne dikmiştim.

-Nadia

-Efendim sevgilim.

-James hakkında olanları jennifer a anlatmanı istiyorum. Jennifer ın birkaç sorusu olacak sana.

-Nadia James sana ne yaptı ?

-Alex le çok mutlu bir ilişkimiz vardı. Bir kız vardı ismini bilmiyorum. James onu deli gibi istiyordu.

-O kız benim.

-Yaa. Iste sana ulaşamadığı için Alex in ilişkisini kıskanmıştı ve bana zorla sahip oldu. Alex bunu duyduğunda çok öfkelenmişti. Sizlerin vampir olduğunu biliyorum. Beni öldü denecek seviyeye getirmişti. Ama ölmedim. Yaptığından çok pişman oldu 1 yıl kadar komada kaldım. Sonra tedaviye tepki verdim düzelmem 5 sene mi aldı. Kendimi yeni yeni topluyorum. Demek bunlara sebeb olan o kız sensin ?

-Ben birşey yapmadım.

-James e söyleme yaşadığımı.

Alex orada lafa atladı.

-Aslında sevgilim seni artık buradan alıyorum gidiyoruz.

-Nereye ?

Dedi Nadia. Alex gözlerimin içine bakarak ;

-James in evine. Artık orada olucaz.

Şiddetle ayağa kalktım.

-Bu kadarı yeter Alex dışarıda görüşmeliyiz hemen !!

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin