Alex in ağzından ;
-Pardon bayım buralarda James Ches diye birini tanıyormusunuz. San francisco da oturduğunu öğrendim kendisi benim abim olur.
-Malesef hiç duymadım.
-Teşekkürler.
Bir sene boyunca onların izini sürmüştüm. İzler beni San Francisco ya kadar getirdi. Eskiden yaşadığı ülkesine geri dönmüştü. Yanında o kızla. O günden sonra ondan hiç haber alamadım. Onu görmeyi okadar çok arzuluyorum ki içimde bir şey var ona karşı anlamını bilmediğim. Onu görürsem sanki herşeyi hatırlayacakmışım gibi. Emlakçılar , Hastane kayıtları , Sabıka kayıtları , Marketler... Hiç kimse onu tanımıyordu bilmiyordu acaba neden. Bunaldım artık olmayan bir iş için mi bukadar uğraşıyorum. Yoksa sadece kendi kuruntum mu ? Bunu bulmam gerek. Yoksa benliğimi kaybedeceğim...
Denizin kıyısına oturup karşımdaki adaya doğru düşüncelere daldım. Belkide çok yakınındaydım ama bir okadarda uzağında sanki.
Jennifer ın ağzından ;
-Jeremyyyyyyyy !! bırak dedim onları sana. James oğlun kıyafetlerimin üzerinde bir sanat eseri yaratmııııııııııııııııııııııııış. Tanrım deliriceeem.
-Jennifer tamam sakin sakin. Senin bu öfke sorununu halletmemiz gerek. Neden bukadar öfkeleniyorsun ? Ağlama.
-Ama James ya :(((
-alt tarafı bir kıyafet yenisini alırız.
-Oğlum özür dilerim. Sana bağırmak istemedim..
diyerek alnından öpüp kucağıma aldım.
-James bugun hava çok güzel biraz kumsalda oynamaya ne dersin ? Jeremy ' ye de iyi gelir.
-Olur sen plaj hazırlıklarını yap ben yarım saate gelirim. Merkeze çıkıp markete gitmem gerekiyor.
-Peki hayatım.
Diyip dudaklarından öptüm. Bundan önceki hayatımı düşünüyorumda sadece vampirdim. Herşey berbattı mutlu değildim sürekli kavga ediyordum. Ama şimdiki hayatıma bakıyorum bir oğlum ve bana herşeyi vadeden bir kocam var. Daha ne isteyebilirim ki ? Alex i bukadar çabuk unutmadım. Unutamam... Fakat bana ne verdi ? Mutluluk mu ? Huzur mu ? Hayır sadece bendeki canavarı ortaya çıkardı ? Peki James hakkında neler düşünüyorsunuz ? Hayatın deli gerçekleri. Bende bu sene zarfında öğrendim herşeyi. Belki de sadece benim bilmem gereken şekilde anlatılmıştır ?
James beni deliler gibi seviyor o bir kere şüphesiz. Başta bana zarar verdi evet ama tamamen bana sahip olduğundan. Beni dönüştüren kişi o. O gece kiliseye gittiğimde oda orada beni dinliyormuş. Çok acı çekiyordum ve ağlamama dayanamayıp gece rüyamda kendisi zehirini bana enjekte etmiş. Çocukları öldürmem tamamen rastlantı. Robert gibi oldukları için öfke duyduğumdan bakir olmayan insanlara susuzluğum ve bilinç altımın bana oyun oynaması sonucu öldürmüşüm onları. Her gün Jeremy uyuduğunda Dövüş antremanları yaptık. Artık öncekinden çok daha hızlı çevik ve güçlüydüm... Ve en önemlisin artık bende Alfayım.
Bikinimi giydim. Jeremy ?
-Tanrım Jeremy nerdesin !
-Ah ödümü patlattın bitanem seni göremeyince çok korktum.
-An-ne
-Ne dedin sen ? De bakıyım An- ne
-Ay ne
Hahhaha sanırım daha da mutlu olmaya devam edicem. Tanrım bana bu duyguları yaşattığın için sana çok teşekkür ederim. Jeremy yi kucağıma alıp plaja doğru indik. Kumsala oturtturdum onu. Suyun dalgaları ayaklarına vurdukça hemen bacağıma sarılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ VAMPİR
VampireHayatındaki kötü gelişmeler sonucunda ortaya çıkan bir travma.. Jennifer Carter'ın her genç kız gibi bir kurulu düzeni vardı. Tâ ki erkek arkadaşından ihanete uğrayana dek. Yaşamına devam etmek için iki farklı yol önüne serilir , James Chess gib...