James in aklında bu olamazdı. Öylece çekip gitmek.
''Dur !
''Jennifer sakin ol.
''Böylece gidemezsin bukadar insan bukadar hayat bunun içinmiydi boşuna mıydı ? Sen bizim kralımızsın ve üstelik benim kocamsın.
''Jennifer.
''Ne ?
''Şu Lanet çeneni kapatmayı sana hiç öğretemeyeceğim değil mi ?
Diye alaycı bir tavırla gülümsedi. Şaşkın bakışlarla ona bakıyordum ki bir anda Klarayı boynundan kavradığı gibi karşı ki duvara fırlatması bir olmuştu. Klara 'nın ellerinin üzerine düşüp yeri tırnaklarıyla çizmesi hepimizin kulağını çınlatan bir ses oluşturmuştu.
''Saldırın !!
Evin içerisinde Strigoiler Karanlık Vampirlere karşı savaşıyorduk. Tek amacım sevgili oğlum bir strigoi olmuş olsa bile onu ölümüne korumaktı. Savaşa vampirlerin kanını içmeyle başlamıştı. Dikkatim dağılıyordu. Ona zarar vermesinler, onu incitmesinler diye sürekli gözlerim ondaydı. Birde boynumda büyük bir acı hissettim.
''Jennifer !!!
James şiddetle bağırarak üzerimden atlayıp adamın kafasını koparmıştı.
''Sen iyi misin ?
''Evet iyiyim sadece biraz yanıyor.
''Odaya çık Jennifer. Çelik duvarları indir odaya çık !!
Yerden köstekleyerek kalkmıştım. Başım dönüyordu. Isırığın zehiri vücüduma yayılıyordu sanki. Bu olamazdı. Onlardan biri olmaktansa ölmeyi yeğlerdim.
Merdivenlerden çıkarken karşıma çıkan Strigoileride tek tek aşağıya doğru tekmeliyordum. Düştüklerinde James onların işini hallediyordu. Hızla odaya doğru çıktım.
''Angela burada ne yapıyorsun ?
''Jennifer korkuyorum. Ben hiç dövüşmedim. Aşağıdakiler çok güçlü.
''Korkmamalısın.
''Yaralanmışsın ?
''Evet önemli birşey değil iyileşir.
''Şimdiye iyileşmesi gerekmiyormuydu ?
''Bilmiyorum. Jeremy bulsan iyi edersin...
''Ama..
''Bul onu angela.
''Tamam !
Angela hızla aşağıya inmişti. Çelik kapıları duvarlardan indirecek gücüm yoktu. Yatağa öylece uzanmıştım.
James 'in ağzından ;
Aslında sandığımız kadar güçlü değillerdi. Bizim ordumuz onların ordusunu yok edecek kadar güçlüydü. Kafalarını koparmak benim için çocuk oyuncağıydı.
''Jeremy !!
Jeremy bana doğru gelip saldırmıştı. Beni hatırlamadığı için ona zarar vermek istemiyordum. Kendi oğlum beni dövüyordu. Öfkeme hakim olamayıp ayağa kalkıp bir tane yumruk geçirdim suratının ortasına. Angela yukarıdan ;
''Jeremy !! James ne yaptığını zannediyorsun sen?
Diye öfkeyle bağırmıştı. Jeremy yere yığılmıştı. Yaptığımdan pişmanlık duydum fakat kendimi korumam gerekliydi. Lisa bana karşıdan dik dik bakıyordu. Sayıları çok fazla azalmıştı. Bir an herkes duraksadı. Angela Jeremy nin başında ağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ VAMPİR
VampireHayatındaki kötü gelişmeler sonucunda ortaya çıkan bir travma.. Jennifer Carter'ın her genç kız gibi bir kurulu düzeni vardı. Tâ ki erkek arkadaşından ihanete uğrayana dek. Yaşamına devam etmek için iki farklı yol önüne serilir , James Chess gib...