O an sevincten havalara uçmuştum. Dudaklarına yapışıp;
-Evet
Dedim. Mutluluğu gözlerinin parlaklığından okunuyordu. Belimi tutup gözlerimin içine bakarak ;
-Seni seviyorum
Dedi. Bunu diyisine bayılıyordum. Beraber el ele tutuşup parti alanına geri döndük. Herşey kusursuz ve eglenceliydi. Arkadaşlarım tek tek yanıma gelip mutlulugumuzu kutluyordu. Alex in sahneye koştuğunu ve müziği durdurdugunu gördüm.
-Sevgili dostlarım bilmenizi isterim ki Jenniferla büyük bir mutluluğa adım attık. Evlilik törenimiz çok yakında...
Herkes çığlık atmıştı. Kimileride dedikodu peşinde tabi... Arkadan yine o korkunç ses.
-Tebrikler kardeşim.
James gözlerimin içine bakarak yanımdan geçti. Geçerken;
-Darısı başıma. .
Dedigini duymuştum. Deri pelerini deri Bağcıklı botları
Sivri yüz hatlarıyla salondaki tüm kızların ilgisini toplamıştı. Alex hemen yanıma geldi. Belimden tutarak;
-Bu geceyi mahvetme James.
-Sürprizine bayıldım kardeşim.
-Bu senin için değil jennifer içindi. Senin için sürpriz im çok daha farklı.
-Benimde öyle.
Gözlerini kısarak o keskin bakışlarını çekmiyordu üzerimden. Sahneye çıkarak;
-Jennifer ?
Dengesizin ne diyeceğini merak ediyordum. Icimde cok buyuk bir korku vardı.
-Elbisene kan bulaşmış. Zavalli jennifer ne yaptın sen ?
O an içeriye Crystal girdi. Üzeri kan revan içindeydi. Hayır ben bukadar dövmedim onu.
-Olamaz Crystal sana kim yaptı bunu ?
Parmağıyla beni gösterdi ve o anda yere yığıldı. Ağzım dilim kilitlenmişti.
-Jennifer sen bir katilsin !!
Herkesin ağzından bunu duyuyordum ölmüş olamazdı. James tam bir sadist. Bir kızı bu hale getirip benim üzerime nasıl atar suçu. Hızlıca koşup oradan uzaklaştım. Ağlamaya başlamıştım. Topuklu ayakkabılarımı elime alıp vampir gücünden faydalanarak hızlıca eve geldim.
-Noldu kızım ?
Dedi Alex in annesi. Hiç takmayıp hıçkırıklarla ağlamaya başlamıştım. Odanın kapısını çarptım şiddetle. Arkamdan Alex in geldiğini ve aşağıda bir sürü kavga çıktığını duydum.
-Oğlum sakinleş.
-Senin bu it oğlun her boka burnunu sokmak zorundamı !! Gecemi sikip attı. Bende onun hayatını mahvedicem. Tanrı şahidim mahvedicem babam nerde !!
O an içeriye babası girdi. James i yakalamıştı. Yaka paça buraya getirdiğini duyuyordum odamdan.
-James senin derdin ne ha ?
-Jennifer.
Babasından bir tane yumruk yemisti.
-James senin derdin ne !
-Jennifer !!
Şiddetle jennifer demeye devam ediyordu. Jennifer dedikçe vurması daha da şiddetleniyordu.
-James senin derdin ne !!
-Lanet olsun hepinize Jennifer benim çocuğumu taşıyor !!
Bunu demesiyle yerin dibine batmıştım. Alex hızlıca yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ VAMPİR
VampireHayatındaki kötü gelişmeler sonucunda ortaya çıkan bir travma.. Jennifer Carter'ın her genç kız gibi bir kurulu düzeni vardı. Tâ ki erkek arkadaşından ihanete uğrayana dek. Yaşamına devam etmek için iki farklı yol önüne serilir , James Chess gib...