♡ Nerdesin ?

56.1K 1.9K 142
                                    

Alex nefes almıyordu. Hemen ambulans ı aradım. Tanrım lütfen alma onu benden. Onsuz bu hayat düşünemiyorum. Nerede kalacaktım ben artık. Evim kül olmuştu. Ailem yoktu. Alex ise .. Tanrım düşünmek bile istemiyorum. Joe bana ikide bir neler olduğunu soruyordu. Ama cevabı bilmiyordum. Ona doğru dönüp ;

"Bende bana neler oluyor bilmiyorum joe , dedim ağlamak lı bir sesle.

Sevgilisiyle beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Nasıl sakin olabilirdim ki. Alex in cansız bedeni yerde yatarken. Ambulans nihayetinde gelmişti. ilk yardımcılar hemen nabzına baktılar. Kalbi atmıyordu hiç bir şeye tepki vermiyordu. Cansız bedeni buz kesmişti.

Siyah bir poşet in içine geçirdiler sadece.

"Bırak beni bırak Joe Bırak !!!

Joe ' yu yere ittirip hemen ambulansa bindim.

"Hani beni bırakmayacaktın ? Hani ölmeyecektin Alex! Hani sabah beraber uyanacaktık. Bunları Yaşatma bana ne olur Alex yalvarırım bırakma beni.

Uzun süren bir ambulans yolculuğunun ardından Otopsi için bedeni Morga götürdüler. Onu kollarımdan aldıklarında hastaneyi ayağa kaldırmıştım. Hemşireler koşup sakinleştirici iğne vurdular. Kendime geldiğimde yatakta yatıyordum. Hızlıca kalkıp Morg a doğru yürüdüm. Görevli beni Alex i görmem için içeri soktu. Masanın üzerinde simsiyah bir poşet. Ağlaya ağlaya ilerledim oraya.

"Her şey benim yüzümden yanına geleceğim aşkım seni seviyorum.

Son bir öpücük kondurmak için poşetin fermuarını yavaşça açtım. Gördüğüm şeyle şok geçirmem bir oldu. Poşetin içinde yaşlı bir görevli yeşil elbiseler içinde. Bir doktordu sanırım. Yüzü boynu kanlar içindeydi. Öylece poşet e tıkılmıştı.

"ALEX NEREDE !

Diye hızla çıktım Morg tan. Hastanenin her yerini aramıştım. Kayıtlarda öyle biri yoktu. Hemen çıkışımı istedim. Evin oraya gidip baktım kimseler yoktu. Evden dumanlar çıkıyordu. Her şey mahvolmuştu.

"Jennifer benim evimde istediğin kadar kalabilirsin.

"Biliyorum Joe. Sana anlatmam gereken bazı şeyler var.

Evlerine doğru ilerledik.

"Jennifer sıcak bir duş iyi gelecektir. Hadi sen duş al bende sana temiz kıyafetler çıkarayım.

İsteksiz de olsa duş almaya girmiştim. Alex in yüzü gözlerimin önünden gitmiyordu. Peki ya bu olayı nasıl açıklayacağım. Hayatımda milyon kadar soru varken buda neydi böyle şimdi ? Güzelce sıcak bir duş aldım.

"Ee jen bana ne anlatacaktın ?

"Hiç bir şey ben sadece uyumak istiyorum.

"Jen alınma ama bir şey sormak istiyorum?

"Tabi.

"Nasıl bu kadar rahatsın. Alex öldü ve sen ?

"Alex ölmedi tamam mı !

Diyerek karşıdaki koltuğa uzandım. Yanıma geldi ve ellerimden tuttu.

"Jennifer öldüğünü sende gördün işte. Kendin getirdin hatta onu ?

"Joe oraya gittiğimizde korkunç bir şey oldu.

"Ne oldu Jen anlat ?

"Ben oraya gittiğimde morga girdim. Ona son bir veda etmek için onun poşetinin içinden farklı bir ceset çıktı ve boynu paramparçaydı. Tıpkı Peter gibi.

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin