♡ Gerçek aşkım değilsin.

52.4K 1.6K 191
                                    

Hızlıca kalkıp yanıma geldi.

-Beni kıskanırmış da bak sen.

Ellerini yüzümde gezdiriyordu.

-Tabi ki de kıskanırım.

Deyip dudaklarından öpmeye başladım. Çok güzel bir duyguydu. Duygularımın bu kadar güçlenmesi hoşuma gitmişti. Ama çok çabuk öfkeleniyordum. Birden kafasını yana doğru çevirdi.

-Ne oldu ?

-Bir şey duyuyorum. Buraya geliyor. Hemen havuzdaki cesedi topla orayı temizle.

Paniğe kapılmıştım. Hemen havuzu temizliyordum. Havuzdaki kanlar ne olacak dı peki ?

-Havuzu boşaltayım mı ?

-Evet kan olmuş her yer Jennifer !

Bana çok kızmıştı. Sesini ilk defa bu kadar sert ve ciddi duydum. Gelen kişi iyice yaklaşmıştı. Ayak seslerini duyuyordum. En sevdiğim özelliğim hızlı olmaktı.Ben evin arka tarafında kalıyordum. Alex kapıya baktı.

-Buyurun ?

-Alex ?

-Evet

-Seninle konuşmam gerek

-Neden kimsin!

-Dimitri.

-Bekle geliyorum.

Bu gizemli adam da kimdi böyle. Alex bana bunlardan hiç bahsetmemişti. Onları duymaya çalışıyordum ama buralarda değillerdi. Olsalar en ufak bile seslerini duyarım. Uğultu seklinde bile olsa duyarım. Kapının kırılmasıyla irkildim. İçeriye bir adam girdi siyah botları siyah pelerini kırmızı gözleri dehşet bir görüntüsü vardı.

-Sende kimsin hemen evimden defol !

-Sana zarar vermeyeceğim. Sadece bir şey arıyorum.

-Alex nerede?

-Artık bizimle.

-Ne demek bizimle ?

-Şuan lık.

Adama doğru hızlıca koşup onu yere serdim. Hızla yerden kalktı. Dişleri sivrileşmişti. Ellerindeki tırnaklar uzamıştı.

-Demek savaş istiyorsun. Demek sende vampir sin.

Deyip hızlıca geldi yanıma. Tek eliyle boynumdan tutup havaya kaldırdı. Kafamdaki damarların çatladığını hissedebiliyordum acıdan bağırmaya başladım. Hızlıca beni karşıdaki fortmanto nun oraya fırlattı. Başımdan kanlar akıyordu. Kendime güçlü diyordum peki bu adam neydi böyle ? Başımı kaldırmakta güçlük çekiyordum. Canım çok yanıyordu. Sanırsın ki bir zehir vücudumu uyuşturmuştu. Yavaşça merdivenlerden yukarıya çıktı Botları çamur içindeydi. Ona engel olamıyordum bu benim çok zoruma gidiyordu. Aradığı şey neydi ? Yerde çaresiz yatarken alex in kapıdan öfkeyle girmesi bir oldu. Dudaklarım kurumuştu. Hemen bana dolaptan bir torba kan getirdi. Onu icmistim vücudumdaki uyuşukluk gitmişti.

-Kim yaptı sana bunu ?

-Bilmiyorum. Ama yukarıda.

Çok öfkelenerek bir ışınla yukarıya çıktı. Yukarıdan konuşma sesleri geliyordu.

-Senin ne işin var burada?

-Sakin ol alex. Zümrüt kolye sendeymiş onu almaya geldim.

-Bu şekilde mi ? Altta şuan canı yanan kadın benim karım ve sen onu zehirlemişsin. Evime nasıl böyle dalarsın ?

-Karın bana saldırdı.

-Evime böyle dalarsan tabi ki. Bende değil.

-Ne demek değil !

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin