Susmuştu. Alex e yüzüne gülüyordu fakat her an onu öldürecekmiş gibi bir hali vardı.
-Ben biraz çıkıyorum.
-Nereye sevgili kardeşim.
-Avlanmaya. Yeterince açıklayıcı oldumu.
Dedi sert bir tavırla. O yüz mimikleri beni benden alıyor zaten. Nerde bir gerizekalı bizi buluyor. James çıkıp gitmişti. Basımı alex in omzuna dayadım. Oda hemen beni kollarına sardı tabiki.
-Alex ?
-Evet ?
-Rahatsız olmuyor musun ?
-Neyden ?
-James ten yani bilmiyorum. Sencede garip biri değil mi ?
-Beni öldürmeye çalışması sonrada sevmesi hic bunda bir şüphe duymuyormusun ?
-Sana birşey mi dedi!!
-Hayır demedi ama iyi davranıyor.
-Onun yapısı öyle.
-Nadia ya ne oldu ?
-Öldürdüm dedim ya.
-Neden ?
-Kapatalım konuları.
-Alex bana anlatmadığın birşeyler var anlatta biliyim.
-Jen kes artık.
Diyip bi ışınla yanımdan kalktı. Birşey dememiştim ki ama ben Neden bukadar çok sinirlenmişti ki ?
-Bağırmana gerek yoktu!
-Üzerime geliyorsun daralıyorum Jen. Eskileri hatırlamak istemiyorum diyorum sana. Cok istiyorsan anlatıyım. Nadia yla James yasak bir ilişki yaşadılar kendi aralarında. Bunu öğrenmem uzun sürdü ama òğrendım. Nadia yı yıllarca kendi gerçek aşkım zannettim meğerse James in gerçek aşkıymış. Bunu öğrenince o sürtüğün kafasını kopardım. James deliye döndü tabi. Olanda bu eğer sen benim gerçek aşkımsan ciddi ciddi bunu gerçi zamanla anlıycaz işte ozaman seni öldürücek.
-Peki ya gerçek aşkın değilsem.
-Gerçek aşkım değilsen olurda James sana bir kere dokunmuş olsun ozaman hem onu hemde seni cehenneme yollarım.
Bu sözleri karşısında donup kalmıştım. Yutkunuyordum. Ben o olayı asla Alex e söyleyemeyecektim.
-Yatalım mı ?
-Olur hadi. Zaten o gelmez daha sabaha kadar kaç insan öldürür bilinmez.
-Igrenc bir kişilik onunla asla olmam.
-Ben kız olsam onunla olurdum. Çünkü bayanları etkilemekte üstüne yok. Onun o sert davranışları herzaman ilgilerini çekmiştir kaltakların.
-Nadia dan söz ediyorsun ?
-Evet.
-Hadi artık Yatalım düşünme bunları.
Beraber yatağa girmiştik. En huzurlu olduğum yer diyebilirim buraya. Arkamdan büsbütün beni saran bedeni beni çok mutlu ediyordu.
-Tatlı ruyalar.
-Sanada
Bildiğin hödük ya bildiğin hödük.
JAMES İN AĞZINDAN...
Beslenirken bile rahat huzur yok. Jennifer ı aklımdan silemiyorum. Lanet olsun !!! Ben neden bunları hak ettim ki. Ama o Jennifer benim olucak. Alex i cehenneme göndermeden bana rahat huzur yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDEKİ VAMPİR
VampireHayatındaki kötü gelişmeler sonucunda ortaya çıkan bir travma.. Jennifer Carter'ın her genç kız gibi bir kurulu düzeni vardı. Tâ ki erkek arkadaşından ihanete uğrayana dek. Yaşamına devam etmek için iki farklı yol önüne serilir , James Chess gib...