♡ Baş Belası James.

52.4K 1.6K 105
                                    

Gitmesin beni bırakmasın diye ayaklarına kapanmıştım resmen. Gözlerimden akan yaşı durduramıyorum. Alex in bana bakışları canımı yakıyordu. Ellerimden gidicekti çok ince bir çizgi vardı. Gözlerinden anladigim kadariyla oda gitmek istemiyordu. Hepsi James yüzünden. Sert bir şekilde alex i ittirip aşağıya indim. James odada oturuyordu. Yakasından tutup ayağa kaldırdım.

-Hepsi senin yüzünden.

-Ne benim yüzümden ?

-Alex gidiyor. Sürekli bana zarar veriyorsun diye surekli beni öldürme peşinde olduğun için. Neden bunu yapıyorsun ben ne yaptım sana. Tanrı şahidim alex bu kapıdan dışarı çıkıp gidicekse eğer öldür beni.

-Jennifer.

-Kes sesini James. Dediklerimi duymussundur umarım.

-Beni dinle Jennifer. Ben herkesten hepinizden çok yaşadım gördüm. Sen Alex in gerçek aşkı değilsin. Olamazsın da.

-Neden !!!

-Çünkü sen bir insan değilsin. Gerçek aşkın olması için doğurgan olman gerekir. Ama senin hic birşeyin gerçek aşk kavramına uymuyor. Kardeşim bu konu hakkında ikinci bir kez harcanmamasını hatta ve hatta boşa ZAMAN HARCAMAMASINI istiyorum.

O an yıkılmıştım. Ağzım kilitlenmişti. Omzuma çarpıp yanımdan yukarıya doğru çıktı. Alex le konuşuyorlardı.

-James çok sert konuştun.

-Hak etti.

-James ona önem veriyorum.

-Neden ? Ben sana söyliyim gerçekten çok sexy çok güzel bir hatun. Ben bile bi erkek gözüyle bakınca tüylerim ürperiyor. Ona sahip olmak istiyorum. Iste sende ona erkeksi iç Güdülerin yüzünden değer veriyorsun.

-James kes artık saçmalığı. Nasıl yıprandı görmüyor musun ? Gerçek aşkım değilse neden bu denli canım yansın. Neden her göz yaşı döktüğünde kalbim donuk olsada neden bu kısmım acıyor. Neden ona her zarar vericegini hissettigimde korkuyorum. James sana tek diyeceğim bana güç gösterisi yapma. Hiç bir güç aşkı yıkamaz. Ben jennifer ı seviyorum.

Bu sözlerini dinlerken çok mutlu olmuştum. Kendime gelip hemen yukarıya çıktım. Rüzgar gibi James in yanından geçip Alex in o narin buz kesmiş ellerini tuttum.

James e karşı bi kin , nefret le baktım. Oda gözlerini kesip bana doğru alaycı bir gülümseme attı.

-Hata yapıyorsun alex.

-Yapan benim sen değilsin. Bir anda beni düşünüp ortaya çıkman saçma.

-Neden benden Nefret ediyorsun James?

-Erkekler konuşurken ne hakla sesini çıkarabiliyorsun Jennifer ?

-Hangi devirde yaşıyorsun sen James ?

-Sizlerle ugrasmak istemiyorum.

Diyip odadan çıktı. Alex e koskocaman sarılıp dudaklarından öpmustüm. Ellerini hemen belime koydu. Burunlarımızı birbirimize dayayıp gözlerimin içine baktı. Kan kırmızı gözleri beni benden alıyordu.

-Az daha hata yapıyordum Jennifer.

-Evet sevgilim. Sen olmasan cidden...

-Düşünme şimdi bunları.

Beraber el ele aşağıya inmiştik. Yüzüm gülüyordu. James hala gitmemişti. Alex e doğru bakarak kaş göz işareti yaptım. Demek istediğimi anlamıştı o.

-Ee james rahatın iyi gözüküyor. Bacak bacak üstüne atmalar felan. Ne zaman gitmeyi düşünüyorsun ?

-Sevgili kardeşim. Acelen ne böyle gelen misafiri böyle kovmak ? Acelem yok istediğim zaman giderim.

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin