♡ Olamaz Alex.?!?

61.8K 2.1K 293
                                    

Oturup ağlamaya başladım. Bana neler oluyordu böyle ?

Hayatım çok karmaşık bir hal almıştı. Lanetlendiğim gerçeğini kabullenmiştim. Ama nasıl oluyordu da çocuğu alıp öldürüyordum işte burası meçhul. Evimin arka bahçesine gidip bir kaç tahtayı ateşe verdim. İçine tekrar elbiseleri atıp yanmasını bekledim. Tam o sırada arkamdan birinin seslendiğini duydum.

"Hey ! Jen..

Arkamı dönüp baktığımda gelenin Alex olduğunu gördüm hemen kapıyı kapatıp , kapının önünde durdum.

"Hey sen iyi misin dumanlar çıkıyordu ?

yiyim sadece eski sevgilime ait fotoğrafları yakıyorum.

"Peter'i gördün mü ?

"Evet çok üzüldüm.

"Neden evdesin okula gelmiyor musun ?

"Seni neden bu kadar ilgilendiriyor ki ?

"Sanırım seni kaybettim. Telafi etmeme bir şans ver.

"Alex ben bilemiyorum. Artık beraber takılmasak iyi olur.

"Hey ! Yapma böyle lütfen sana değer veriyorum. O sadece bilmiyorum.

"Arkadaş kalabiliriz.

"Jen. Hadi ama. Ben seninle arkadaş değil o okulun kapısından el ele sevgili olarak girmek istiyorum.

"Şansına küs. Okula gidelim hadi gel.

Deyip arkama bile bakmadan yoluma devam etmiştim.
Eminim benim için içi gidiyordur. Ama yapacak bir şey yok o kızı benim karşımda öpmeyecekti.

Okula geldiğimde etrafın durulduğunu görmüştüm.

Kantine doğru inmeye başladım. Acaba arkamdan geliyor mu diye dönüp baktım. Yine kendi kendime kuruntu yapmışım arkamın boş olduğunu gördüm.

"Ah buradaymışsınız. Nasılsınız kızlar?

"İyiyiz seni sormalı Jennifer ?

"Bende iyiyim Joe yu gördünüz mü ?

"Evet en son Anestezi sınıfının oradaydı.

Hızla en üst kata çıktım onu mutlaka bulmam gerekiyordu. Bir bu eksikti. Yine bizim Fahişeyi görmesem olmayacak. Ah ! Kadro tamamlandı gençler. Arkadan da Alex indi merdivenlerden . Boş bir sınıfta sevişmişlerdir kesin. Yanımdan geçerken kolumu tuttu ve kendine doğru çevirdi. Gözlerinde kararsızlık öfke ve tutku vardı.

-YETER ARTIK JEN !

Diye sesini yükseltti bana herkesin içinde. Ne olduğunu anlamadım . Bizim Fahişe de arkasını dönüp bizi izliyordu. Alex in bağırması koridorda yankılanmıştı. Herkes bize bakıp yanındakine birseyler anlatıyordu.. Diğer kız da yanımıza gelerek ;

"Alex ne işin var senin bu Çömez le.

"Kes sesini Maria !

Diye bağırdı ona. Ne olduğuna cidden anlam veremedim ama bu çok hoşuma gitmişti. Hala kolumu sıkıyordu.

''Canımı yakıyorsun bırak beni.

Bana doğru dönerek ;

"Jennifer. Seninleyken kendimi bambaşka hissediyorum. Beraber alışveriş yaptığımız günü ne kadar eğlendiğimizi hatırlıyor musun ? Daha aradan çok kısa bir zaman geçtiği için unutmam mümkün değil. Seni hafızamdan silemiyorum. Çünkü o gün seninle ilk defa öyle kalpten kahkaha attım. İlk defa bir insan beni güldürdü böyle. Seni istiyorum yani kısacası Seni seviyorum.

LİSEDEKİ VAMPİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin