JİMİN - PLATONİK

1.3K 32 2
                                    

Serinin 1. Kitabı olan bts reactions'a bakmayı unutmayın!!

Şu ana kadarki en uzun bölüm. Dinlene dinlene okuyun pişman olmayacaksınız.

"Sevdiğin adam başkasına aşıktır."

*

Park Jimin

Bir yanda 9 yıldır "en yakın arkadaşın Jimin" diğer yanda ise ona karşı olan aşkın.

14 yaşından beri ona karşı olan hislerini bitirememiştin. Sürekli yanındaydı ve annesinin bilmediği şeyleri biliyordun onun hakkında. Aslında ailesi de seni çok severdi ve onlara gittiğin zaman annesi ikiniz arasında aşk şakaları yaptığında Jimin bunu kesin bir dille reddetti.

Onu unutmaya çalıştığında hep başarısız oldun. Çünkü o sürekli yakınında ve hep aklındaydı. Tam onu unuttum eski arkadaşım olarak görüyorum derken tekrar ona karşı olan arkadaştan öte hislerin ortaya çıkmıştı. Sende bir daha onu unutmaya çalışmadın.

Bu aşk'ı içinde tutmak istemesen de ona söylersen red cevabı alacağını da biliyordun. Kendimizi kandırmaya gerek yok, o başkasına aşık?

Eskiden aynı sınıfta olduğunuz Min Ji'ye. Lise'de hep ikili gezerdiniz okula birlikte gelir, öğle yemeğini birlikte yer, birlikte basketbol maçı yapar ve birlikte okuldan eve döner. Ancak o kız okula değişim öğrencisi olarak geldiğinden beri 3. Kişi olmuştu. Jimin nereye gitseniz onu çağırıyor, ne yapsanız onu dahil etmeye çalışıyordu.

Bu durum canını sıktığı için onunla konuştun ve sana ona aşık olduğunu söyledi. Başından aşağı kaynar sular döküldüğü için yanından koşup eve gittin. Günlerce konuşmadın ve okula gitmedin. Sürekli senin aradı ve evine geldi ama cevapsız ve umutsuz döndü evine.

Sonunda Min Ji ait olduğu ülkesine döndükten sonra tekrar iki kişi olmuştunuz. Jimin bir kaç kez onu özlediğini söylese de kısa süre içinde onu unutmuştu.

Şimdi ise o liseli gençlerden eser kalmamış 23 yaşındaydınız. Ev arkadaşıydınız ve sürekli iç içeydiniz. Lise bittikten sonra ilk sene ikinizde üniversite kazanamadınız. Diğer sene ise ikinizde aynı üniversiteyi kazandınız ve farklı şehire gittiniz. Birlikte paralarınızı birleştirdiğiniz zamanda oldu, yeri geldiğinde tartıştığınız zamanda. Ancak şimdi çok mutlu üniversiteli gençlerdiniz.

"Jimin! Ben sana kirli çamaşırlarını sepete at demiyor muyum? Bu kıyafetlerin ne işi var yerlerde?" Sinirle söylenirken yerdeki kıyafetleri eline aldın ve arkanı dönmenle sert bedene çarptın.

"Güzelim her gün aynı muhabbet, ben temiz bir adam değilim? Ama arkamda arkamı toplatacak bir güzellik var." Ona bu kadar yakın olmak kalbini hızla attırıyordu. Ondan ayrıldın ve geriye doğru gittin.

"Jimin bir gün evlendiğinde karın buna dayanacak mı? Kirlisin, çok yemek seçiyorsun, sürekli maç izliyorsun ve daha bir sürü kötü huy!"

"Evleneceğimi kim söyledi? İkimiz birlikte arkadaşça yaşlanacağız."

"Arkadaşça"

"Okula geç kalıyoruz hadi Jimin!"

*

Dersten çıktıktan sonra birlikte kafeye gelip oturdunuz. O sürekli telefonuna bakıyordu ve bu durumdan sıkılmıştın.

"Jimin! Biraz benimle ilgilen!" Dedin sevimli bir şekilde.

"Y/N bir şey oldu!" Dedi heyecanla.

BTS  | ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin