"Bang pd-nim kızısın, Tae ile sevgiliydin ama kavga edip ayrıldınız. Şirket yemeğinde karşılaşırsınız."
*
Kim Taehyung
•
"Kızım, hazır mısın?" Babanın sesi ile makyaj masasından kalkıp odandan dışarı çıktın.
"Baba ben gelmesem?"
"Ne demek gelmesem? Dünden beri aynı konuyu tartışıyoruz Y/N. Sırf Tae ile ayrıldınız diye bakanların olduğu bir şirket toplantısına mı gelmeyeceksin? Bunu aklından çıkart ve hemen hazır ol vakit gelmek üzere." Sitem ederek odana girdin ve hazır olan çantanı koluna takıp tekrar dışarı çıktın. Giydiğin elbise kırmızı renkte biraz diz üstü olan güzel bir elbiseydi. Makyajını sade tercih etmiş ve kısa topuklu ayakkabı ile de işi bitirmiştin.
*
"Ben bu projenin ülkemiz için çok önemli olacağına inanıyorum Bay Kang." Babanın sesi ile yerde olan bakışlarını yukarı kaydırıp ona baktın. Bakan ile samimi bir şekilde konuşuyordu. Aynı zamanda ise Tae sürekli sana bakıyordu.
1 yıllık ilişkinizi saçma bir kıskançlık nedeniyle resmen çöpe atmıştınız. Hâlâ onu seviyor olsan da gurur yapıp ilk adımı atmıyordun.
"İzninizle." Diyerek bakana baktın ve ayağa kalkıp ilerledin. Lavaboya girip aynadan kendine baktın. Bugünün hemen bitmesini istiyordun.
"Y/N." Tanıdık ses ile arkanı dönüp Tae'ye baktın.
"Tae? Senin ne işin var? Burası kızlar-"
"Şşt, güzelim sus" Yanına gelip elini avucu içine aldı ve gözlerine uzunca baktı.
"Tae bu yaptığın saçmalık!"
"Değil! Bu aşk Y/N. Saçma ayrıldığımız yüzünden 2 ay boyunca ben neler yaşadım biliyor musun? Hiçbir şey yemedim ve sürekli yanımda seni istedim! Ama sen yoktun. Pratiklerde sürekli bayıldım ve baban beni karşısına alıp bir daha biricik kızını üzmeye kalkarsam bana neler yapacağını anlatıp durdu! Seni gizlice babanın telefonunda arayıp sesini duyanda bendim! Ama sen her zamanki gibi gurur yapıyorsun değil mi?"
"Biz bir ilişki yaşadık ve bitti." Dedin ellerini kendine doğru çekerken. "Artık hayatına devam etmeyi öğren, artık büyü Tae."
"Bu söylediklerimin senin gözünde hiçbir değer yok mu yani?" Dedi sinirle bir ileri bir geri giderken. Lavabo kapısına tekme attı ve o anki sesle irkildin.
"Tae, sakin ol!" Dedin tiz bir çığlıkla.
"Karşıma geçmiş resmen seni sevmiyorum diyorsun ve sakin olmamı mı istiyorsun? Eğer hayatımda sen yoksan ben böyle bir hayat istemiyorum! Sana aşık olduğum içinde kendimden özür dilerim! Değer bilmeyen, bana aşık olmayan seni sevdiğim için kendimden nefre-" Bir şey söylemesine izin vermeden ellerini iki yanağına koyup dudağını dudağıyla birleştirdin.
Kısa süre sonra ayrılıp gözlerine baktın. Afallamışçasına, masum bir şekilde sana bakıyordu.
"Y/N-"
"Şşt, sus sevgilim. Babam seninle görüşmemem için her şeyi yaptı tamam mı? Sana gizlice yemek gönderen bendim aptal! Evet gururlu olabilirim ama konu sen olunca her şey değişiyor. Şimdi tüm bunları geride bırakıp buralardan gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet