"Corona'yı birlikte geçirirsiniz"
Bir an önce iyileş swag ♥︎
*
"Yoongi artık ısrar etme, canım hiçbir şey istemiyorum diyorum!" Dedin tekrar sitem ederken. Sabahtan beri sürekli yanına yiyecek getiriyor ve sana yedirmeye çalışıyordu. Tat alamadığım için yemek istemiyordun ve canında istemiyordu.
İki gündür coronalıydınız ve sevgili olduğunuz, ilişkinizi açık bir şekilde yaşadığınız için BİGHİT ve YG bu konu hakkında da açıklama yapmıştı.
"Y/N! Sabahtan beri 1 bardak çayla duruyorsun! Ya bu sandviç'i yersin ya da artık odaları ayırıyoruz!" Dedi ve sinirle ayağa kalkıp odasına gitti. Yoongi de haklıydı çünkü sabahtan beri tek uğraştığı şey senin bir şeyler yemendi.
"Sevgilim~" dedin sevimli bir şekilde odasına girerek. Koltuğa oturmuş bilgisayarına bakıyordu, içeri gelmenle gözlerini bilgisayarlardan ayırıp kısa süreli sana baktı.
"Eğer sandviç'i yemediysen-"
"Yedim!" Dedin bağırarak. "Lütfen benden başka odaya gitme, sensiz bu hastalık geçmez!" Dedin ve yanına doğru yürüyüp beline sarıldın ve başını göğsüne koydun. Elini bilgisayardan çekip saçlarını okşamaya başladı.
Kısa süreli sana şarkı söylemesinin ardından hava kararmıştı ve hafif yağmur çiseliyordu.
"Yoongi-"
"Dışarı çıkarsak hasta olursun, o yüzden dışarı filan çıkamayız."
"Ama sen benim bunu söyleyeceğimi nereden biliyorsun?"
"Çünkü sen benim biricik sevgilimsin." Dedi sana gülümseyerek bakarken. O bu tatlış halini sadece sana gösteriyor, bunun değerini bil.
Sıcak çikolatalarınız ile birlikte dışarıdaki yağmuru izliyordunuz. Sevgilin yanındaydı ve corona da çok zor geçmiyordu. İyi ki yanındaydı, o olmasaydı çok şey yarım olurdu senin için.
minific tatında
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet