"Kızınız düşük not aldığı için ona kızarsın"
*
Park Jimin
•
Kızının okuldan gelmesi ile birlikte yemek yemiştiniz ve şimdi ise içeride oturuyordunuz.
"Yu Jin, iyi görünmüyorsun bir sorun mu var?" Jimin'in kızına sorusu ile sende zaten kızının bir sorununun olduğunu anlamıştın.
"Bir şey yok baba, öylesine şeyler." Dedi ama yüzü öyle söylemiyordu.
"Yu Jin ne sorunun varsa bize söyleyebileceğini biliyorsun değil mi? Biz senin anne ve babanız. Biz seni herkesten çok önemser ve severiz." Dedin kızına gülümseyerek bakarken.
"Söyleyeceğim ama kızmak yok?" Dedi ürkek bakışlarla Yu Jin.
"Aşık mı oldun?" Dedi Jimin.
"Hayır!" Dedi Yu Jin. "Öyle bir durum değil baba, ayrıca ben istemiyorum."
"İstesen de olamaz Yu Jin, sen daha 15 yaşındasın. Benim ilk sevgilim 23 yaşımda olmuştu!"
"Hey! Sevgilim neden benden önceki ilişkilerini açıyorsun?"
"Jimin, örnek verdim sakin ol."
"Kore Dili ve Edebiyatından 30 aldım." Dedi kısık sesle kızınız. Bir kaç saniye beklediniz ve ortada sessizlik oluştu.
"30 mu?" Dedin gözlerini kısıp sinirle bakarken.
"Y/N sakin ol." Dedi Jimin sana korkarak bakarken. Ayağa kalkıp kızının karşısındaki masaya oturdun ve kızının yüzüne dikkatle baktın.
"Biz senin için seul'ün en iyi özel okuluna seni düşük notlarınla para karşılığı kabul ettirelim! Dünyanın parasını verelim, ha bu sorun değil sen bizim biriciğimizsin. Sen bize söz verdin Yu Jin notlarımı yükselteceğim dedin!" Buradan sonra sesin biraz daha yükseldi. "EN İYİ OLMAN GEREKEN DERSTEN DÜŞÜK MÜ ALDIN? Biz her şeyi senin için yapıyoruz Yu Jin! Artık büyü ve tek yapman gereken derslerine çalış artık! Hayat tozpembe değil! Hayat acımasız! Hayat şans tanımaz! Hayat narinleri harcar!"
"Güzelim sakin ol, kızımız derslerine önem verecek artık." Dedi bir eliyle senin, diğer eliyle kızının elini tutardı.
"Özür dilerim anne, özür dilerim baba. Artık çok iyi bir çocuk olacağım."
"Sen çok iyi bir çocuksun güzelim, annenin anlatmak istediği şey bu değil. Annen hayatı acı olmadan öğrenmeni istiyor."
"Sen bizim biricik kızımızsın, artık lütfen hayatına yön ver, plan yap ve bir hedef için uğraş. Hiç unutma ki biz her zaman yanındayız."
"Her zaman."
*
Belki Y/N'in kızmasını biraz yanlış veya fazla bulmuş olabilirsiniz, ben çok iyi empati yaptığım için bunu düşünebileceğinizi düşündüm. Burada KDEB'den 30 alması değil tüm sorun. Biraz düşünürseniz anlarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet