"İkinizde idolsünüz hamile kalıyorsun"
*
Jeon Jungkook
•
İdol olmak için çoğu şeyden vazgeçersin ve de çokça bedel ödersin. Hayatın, ailem, arkadaşların, yaşam tarzın, düşünce tarzın, yaşam şeklin değişir. Eğer gerçekten idol olmak istiyorsan çok şeyden fedakârlık etmelisin.
İdol olmak dışarıdan göründüğü gibi sadece mutlu olmak, zengin olmak, istediğin gibi yaşamak, herkesin seni sevmesi değildir. İç dünyası çok karanlık ve korkunçtur. Tek bir kişi tarafından değil, çoğu kişi tarafından yönetilirsin.
Biri ne giyeceğini seçe, diğeri ne yiyeceğini, diğeri nasıl konuşacağın ve daha doğrusu her şeyini. Bir ömür boyu robot gibi yaşamak ister miydiniz? Bunlar bana en başında söylenseydi şu an bu halde olmazdım belki de.
Ben, Kim Jenny. 24 yaşındayım ve küçüklük hayalim hep idol olmaktı. 16 yaşında başladım bu işe. Bu sektör'e genç yaşımda girdim. İnsanların kendini bulamadığı, ne yapacağını bilemediği, ailesi tarafından kontrol edildiği bir zamanda k-pop gibi bir sektöre girdim.
Kendimde yaşça büyük insanlarla konuştum, çalıştım. Daha doğrusu buraya gelebilmek için her şeyi yaptım. Tüm yapılmayacak ve karanlık olan her şeyi.
Şimdi ise hayatımın parlama noktasında bir haber aldım. Hamilelik haberi. O zaman bu işin nasıl başladığını anlatayım.
Şirketler arasında anlaşmış ve kendilerine iki kurban idol seçmişlerdi. Sevgililik sözleşmesi ile kendi yararlına olan bir anlaşmaydı bu.
HYBE şirketinize gelmişti ve bir oda içinde. Başkan, sen, HYBE'ın başkanı ve Jungkook vardı. Jungkook ile birbirinize tuhaf bakışlar atıyordunuz. Eğer itiraz etseydiniz çok daha kötü şeyler olacağını biliyordunuz.
Onlar konuşmuş, siz dinlemiştiniz. Sonra imza atmıştınız ve bu başına duyurulmuştu. Sevgili olduğunuz haberi yani.
Ama sonra her şey çok farklı olmuştu. Birbirinize karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştınız, bu arkadaşlıktan daha fazlaydı. Şirket'in de bunu anlaması uzun sürmemişti.
Jungkook'un sevenleri seni çok fazla linçliyorlardı, her gün binlerce tehdit alıyordun. Aynı şekilde Jungkook'u da linçliyorlardı. Ardından ise şirketler ayrıldığınıza dair açıklama yapmıştı. İşlerinize odaklanmak istediğiniz için ayrıldığını söylemişlerdi.
Ama siz ayrılmadınız ve ilişkinizi gizli yaşamaya kadar verdiniz. Bu cidden zordu ama birbirinizden vazgeçmek daha da zordu. Bir şekilde sevgili olup, birbirinize karşı olan sevgi ve saygınız ile 6 aydır sevgiliydiniz.
Bazen haftalarca bile görüşemiyordunuz ve dünya turu olduğunda aylarca ama bu bir engel değildi. Telefondan sürekli konuşuyordunuz.
Ve şimdi, hayatında alabileceğin en kötü haberi almıştın. Hamile olduğun haberini. Bunu istemiyordun ve şu an en kötüsü başına gelmişti.
Bebekleri çok sevmezdin ve anne olmak için yaşın çok ama çok gençti. Jungkook'un ne tepki vereceğini de bilemiyordun. Kime ne söyleyeceğini de. Hayatın mahvolurdu.
En sonunda bunu gidip grup arkadaşın olan Jisoo'ya anlatmaya karar vermiştin.
"Jenny, böyle bir şeyi nasıl yapabilirsin? Nasıl önlem almazsın?"
"Hamilelik hapı içiyordum! İnan ki ne yapacağımı bilmiyorum." Ağlayarak söylemiştin. Üzgün ve kızgındın.
"Eğer başkan duyarsa hoşuna gitmeyecek şeyler söyleyebilir, ayrıca sen çok gençsin! Şu an grubumuzun ve senin parlama dönemlerin! Jenny, şu an sana yüklenmeyeceğim ama en kısa sürede karar vermen gerek."
Kapı çalınmadan açılmıştı. İçeri giren menajer ile biraz panik olmuştun.
"Başkan, seni bekliyor Jenny. Çalışma odasında ve oldukça ciddi." Jisoo ayağa kalktığında sende ayağa kalktın.
"Unnie, ne yapacağım? Öğrendi mi?" Telaşla söylemiştin.
"Galiba ama öğrenmemiş de olabilir değil mi? İçini ferah tur ve git." Hızla çalışma odasına doğru adımladın. İçeri girdiğinde oldukça sinirli başkanını gördün.
"Jenny! Bunu nasıl yaparsın? Sen! Sen benim iyi niyetimden faydalandın!" Kapıyı kapattın ve sesli bir şekilde yutkundun. Şimdiden sonra ne olacaktı?
"Öğrenemeyeceğimi mi düşündün? Benim her yerde gözüm, kulağım var. Her neyse Jungkook ve başkanı da gelecek, o çocuğu aldıracaksın!"
"Ne? Onlar biliyor mu?"
"Hayır, geldiklerinde söyleyeceğim. Yoksa böyle mükemmel haberi sen mi sevgiline vermek isterdin?"
"O benim çocuğum! Siz karışamazsınız."
"Ne? Seni şu an ben yönetiyorum farkında mısın? Her şeyin bana ve şirketime ait! Eğer karşı gelirsen tüm hayatını bitiririm duydun mu? Ayrıca grubunu hayal kırıklığına uğratmak istemezsin değil mi? Eğer şirketten ayrılmak istersen- ki bu olamaz ama bana hayal edemeyeceğin kadar para ödemek zorunda kalırsın."
"Siz bunu-"
"Jenny şansını zorlama! O bebeği aldıracaksın!"
"Bebek mi?" Kapı dışındaki Jungkook konuştu. Hızla içeri girdi ve seni kendine doğru çevirdi.
"Jenny, hamile misin? Bizim Bebeğimiz? Bana bunu neden söylemedin?" Jungkook aptal bir sırıtışla konuştu.
"Heyecanlanma Jungkook, aldıracak."
"Böyle bir şeye biz karar veremeyiz." Dedi Jungkook'un başkanı.
"Öyle mi? Tabii hamile olan sizin şirketinizden olmadığı için böyle düşünüyor olabilirsiniz. Ancak ben buna izin veremem. Jenny benim tek umudum, herkesin gözdesi iken onu düşüremem! Ben onun iyiliğini istiyorum."
"İyilik mi? Ne isterseniz yapın tamam mı? Bu iş burada bitmedi! Şimdi Jenny için onu da alıp gidiyorum! O olmadığı bir gün tekrar geleceğim! Jenny çocuğunuzu doğuracak!"
Jungkook seni elinden tutup oradan dışarı çıkartmıştı. Ne hissedeceğini ve ne yapacağını bile bilmiyordun.
Böyle böyle derken 5 gün geçmişti ve artık sinir ve stresten hasta olacaktın. Şirket bir yandan, bebeğin bir yandan. Her şey üst üste geliyordu.
1 haftanın sonunda karnına giren derin bir acı sonrası hastaneye gitmiştiniz ve bebeğinin düştüğünü öğrenmiştin. Şimdi ise şirketin rahatlamış, sen ve Jungkook ise kötü bir durumdaydınız. Ne olursa olsun bir hafta içinde kendinizi anne ve babalığa birazda olsun hazırlamıştınız.
Ancak kader, o nasıl ilerlerse öyle olur. Biz ne yaparsak yapalım fayda etmez.
selam, saçma bir sebepten linç yemek istemediğim için. bts 8th members kitabımdaki üye ismini kullandım. Bp Jennie ile bir alakası yok. Öpüldünüz aşkolar 💕🤍🥺🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet