Namjoon - Konuş Benimle

902 36 8
                                    

"Konuş Benimle, söyle hatalarımı"

aşırı feminist hocam başka okula nakil oldu, duygularım darmadağın anlayamazsınız.

Vote ve yorumu unutmayalım 🌸

Bu sadece bir kurgu, ona göre yorum yapalım <3

Ramazanımız mübarek olsun 🌙

*

Kim Namjoon

"Konuş benimle! Bağır, çağır ama susma!" Dedi bağırarak Namjoon. Evin içinde çıldırmış gibiydi.

"Söylersem, söylediklerimi kaldırabilecek misin?" Dedi genç kız kaşlarını çatarak. Düşündükleri ona bile ağır gelirken sevdiği adam kaldırabilir miydi?

"Söyle güzelim, lütfen" dedi sesi kısılırken genç adam. "Artık söyle ve rahatla olur mu? Her şeyi yüzüme vur!"

Derin bir nefes aldın ve başladın.
"Ben senin için herkesi karşıma aldım! Ailem reddetti beni, sırf seninle birlikte olmayı seçtim diye! Tüm fanların üzerime geldi! Ölüm tehditleri geliyor ya her gün! Şakasız her gün! Ben seni sevmekten asla vazgeçmedim! Duydun mu? Senin beni ortada bırakabileceğini de hiç düşünmedim!"

"Ben seni ortada bırakma-"

"SUS! Sakın konuşma ve beni dinle! Bebeğim olacağını öğrendiğimde yanımda yine sen yoktun Namjoon, şirkette yine bir dans provasındaydın! Ben endişe ve korkuyla bu haberi sana söylediğimde bana aldırmamı söyledin! Ben çocuğumu aldırmadım! Ben senin kadar kötü kalpli değilim, duydun mu? Ama çocuğumuz seni asla affetmeyecek." Gözyaşları içinde nefes aldın ve ona doğru ilerleyip göğsüne yumruklar atmaya başladın.

"Sen beni aldattın ya! Gittin beni öylesine biri için aldattın! Hayatının her yanında olan beni bıraktın! Terk ettin! Değdi mi? Her şeyi affeden ben bunu affetmem Namjoon! Şimdi git o kızın yanına tamam mı? Ve benim yapacaklarımı izle." Dedin Arkanı dönüp giderken.

"Ne yapacaksın?" Dedi korkulu gözlerle.

"Kanıtlarıyla birlikte bu haberi dünyaya vereceğim ve kariyerini mahvedeceğim? Hayır hayır, korkma bununla uğraşamam ve ben senin kadar kötü değilim. Bebeğimin babası sen değilsin bundan sonra duydun mu? Onun annesi de babası da benim! Şimdi sana mutluluklar."

BTS  | ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin