Jeon Jungkook
•
Sevgilinle yaklaşık bir saat önce şiddetli bir kavga etmiştin.
Jungkook sana çok kırıcı şeyler söylemişti.Daha önce ettiğiniz küçük kavgalar gibi değildi, bu çok büyük ve etkisi geçmeyecek bir kavgaydı.
Çok üzülmüş ve odanda da çok ağlamıştın. Yatak odasında sırtın kapıya dönük, ağlayarak yatıyordun.
Yaklaşık bir, iki saat odadan çıkmamıştın. Jungkook ise seni çok merak etmişti ancak seni çok kırdığını bildiği için yanına gelmemişti.
Yatak odasının kapısını çalmıştı ancak sen ses vermemiştin. Yavaşça kapıyı açıp içeri girdi, seni yatakta görmesi ile kapıyı kapatıp yanına adımladı.
Yatağın üzerine doğru çıktı ve beline kollarını doladı.
"Sevgilim, özür dilerim." Suçunu biliyordu ve seni çok kırdığını da. Sessiz ama senin duyabileceğin kalın ses tonuyla konuştu. "Şirkette olan olaylar yüzünden sana patladım. Şirkette olan olaylar yüzünden çok bunaldım ve sıkıldım, sende biraz üzerime gelince sana bağırdım." Senden ses gelmeyince onun özrünü kabul etmediğini anlamıştı.
Sana bu sözleri söylerken ağlamıştı. Daha önce hiç kimsenin yanında ağlamayan Jeon Jungkook senin yanında ağlamıştı.
Seninde gözlerinden yaşlar süzülüyordu ama seni çok kırmıştı ve sana kullanmaması gereken cümleler kullanmıştı.
"Özür dilerim sevgilim, çok özür dilerim." Dedi ve kafasını beline yaslayıp ağlamasına devam etti. Ağzından küçük ama tiz bir hıçkırık çıktı.
Gözyaşlarını silip yavaşça yüzünü ona doğru döndün. Gözlerine uzunca baktın, kafasını göğsüne koydun ve saçlarını okşamaya başladın.
"Senin neler yaşadığını çok iyi biliyorum sevgilim, bunun için bana söylediklerine pek aldırmadım." Dedin ve saçlarını okşamaya devam ettin. Mayışmıştı ve gözlerini kapatmıştı ama seni dinliyordu.
Sevgilin gözlerini açtı ve başını kaldırıp gözlerine baktı. Bu kadar anlayışlı ve tatlı konuşmanı sevimli buldu ve dudağına bir buse kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet