"Saklı Aşk"
Lia'yı kötü olarak görebilirsin veya iyi de.
*
Jung Hoseok
•
Ben Lia. Ablasının sevgilisine aşık olan Lia.
Bunun tam olarak ne zaman başladığını merak ederseniz anlatayım. Ablam onu benimle tanıştırmaya getirdiğinde ona aşık olmuştum.
Ablam babamın başka bir kadından olan çocuğu, yani onun annesinden sonra benim annemle evlenmiş ve ardından 2. Çocuk olarak ben doğmuşum.
Ablam aslında kendini beğenmiş ve egolu biri. Asla hoseok'u hak etmiyor. En başından onu ben görmeliydim ve biz birlikte olmalıydık.
Ablam, Hoseok ile 1 yıldır sevgili ve bizim Hoseok ile olan ilişkimiz yaklaşık 8 aydır.
Birbirimizi çok seviyoruz ve önümüzdeki tek engel Ablam. Aslında o bir nevi Hoseok'u aldatıyor. Başka biri ile flörtleşiyor ve bundan hoseok'un tabii ki haberi yok.
Benim görevim de bunu Hoseok'a söylemekti, öyle de yaptım. Hoseok'a bunu kanıtlarıyla gösterdiğimde ise bunu ablama karşı kullanıp ondan ayrıldı.
Ablamı seviyor muyum? Belki, o Babamın hep gözde çocuğu olmuştur. Bense, çocuğuyum işte o kadar.
Babam ikinci bir çocuk istememişim ancak annem ilk çocuğu olduğum için ona karşı çıkmış ve beni doğurmuş.Artık hoseok'u elde etmiştim ve o sadece benimdi. Ablam ise sürekli ağlıyor ve Hoseok diye sayıklayıp duruyordu.
Aptal şey, Hoseok onu hiç sevmemişti ki. Sadece beni sevdi ve şu an benimle birlikte.
Hoseok'un evindeydim, salonda oturup telefondan bir şeyler izliyordum. Hoseok ise duştaydı. Kapıya biri yumruklarla vuruyordu. Kimdi?
"Niye kapıyı yumrukluyorsun? YETER ARTIK-" Tamam, bu ablamdı. Burada olduğumu nasıl açıklayacaktım? Ayrıca niye bu kadar sinirliydi?
Hızla içeri girdi ve gözlerini bana dikti.
"Abla? Ne işin var burada?"
"Asıl senin ne işin var burada Lia? Neden eski sevgilimin evindesin? Ve yalnızsın?"
"B-ben Hoseok ile konuşmaya gelmiştim, seni öyle görünce-"
"Kes! Hoseok nerede? Hangi cehennemde?"
"Duşta?" Dedim ten kaşımı havaya kaldırarak.
"Hemde duşta? Ne yaptınız ki siz Hoseok duşta?"
"Ne saçmalıyorsun sen Yuna? Sadece duşa girmesi gerekti o kadar! Haddini aşma!"
"Aşarsam ne olur? Ne yapabilirsin ki? İntikam için Hoseok ile sevgili mi olursun?"
Her şeyi öğrenmiş miydi yani?
"Ne?"
"Her şeyi biliyorum, inkar etme." Hoseok duştan çıkmış merdivenlerden aşağı iniyordu. Yuna'yı görünce kaşları çatılmış bana kısa bakış atmıştı.
"Yuna? Ne işin var burada?"
"İkinizin foyasını ortaya çıkartmaya geldim Hoseok, sizin iğrençliğinizi yüzünüze vurmaya geldim! Hoş, siz bundan da utanmazsınız ama neyse."
"Ne diyorsun be sen?" Diyerek sinirle Yuna'nın üzerine yürüdü Lia. Hoseok onu tuttu ve durdurdu.
"Bırak ya, ne yapabilirsin ki sen bana? Seni herkese söyleyeceğim! Babama tüm bu iğrençliğini anlatacağım! Biteceksin kızım sen! Zaten sürekli beni kıskanmıyor muydun? Eskilerimle idare edersin artık!"
"Öyle mi? Bunlar mı yani söyleyeceklerin?"
"Evet, bunlar!"
"O zaman sana bir sürprizim var Yuna, biz Hoseok ile 8 aydır beraberiz." Yuna'nın yüzü bir anda düşmüş ve hoseok'a bakmıştı. Hoseok ise Lia'nın böyle bir şey söyleyeceğini bilemediği için şaşkındı.
"Ne oldu? Şaşırdın mı yoksa? Ailenin gözde çocuğu Yuna bu haberden sonra kendine gelebilir mi? Ya da başka bir şeyler mi söylesem?"
"Lia!" Diyerek bağırdı Hoseok. "Artık sus lütfen."
"Onun da bilmeye hakkı var Hoseok, lütfen bir dakika ver bana." Yuna'nın yanına doğru ilerledi Lia.
"Hayatta her şeyi isteyip elde ettin değil mi Yuna? Hoseok'u istedin ve elde ettin? Ama ben elinden aldım. O başından beri seni değil beni seviyor. Bunu hazmetmen pekte kolay olmayacak, şimdi ise karnımda Hoseok'un bebeğini yaşıyorum, dün öğrendim." Yuna kendine gelmekte zorluk çekiyordu ve hiçte iyi değildi. Bundan sonrası ise hiçte iyiye gitmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet