JUNGKOOK - İKİ İDOL

3.1K 42 2
                                    

Hoşgeldiniz serinin 2. Kitabına canımın içleri 💖

İyi okumalar.

"İkinizde idol olarak gizli ilişki yaşarsınız."

*

Jeon Jungkook

İki sevgili olarak ilişkinizi zor idare ediyordunuz ama birbirinizi sevdikten sonra her engeli birlikte aşıyordunuz.

Sevgilin Jungkook'u aramak için çantandan telefonunu çıkartıp numarasını tuşladın.

"Sevgilim Nasılsın?" Dedin heyecanlı sesinle.

"Çok yorgunum Sevgilim çünkü konserden yeni indik. Eğer önemli bir şey yoksa ben seni sonra arayayım." Sevgilinin yorgun ve kısık sesinle ağzını arakayacakken arkadan bir ses geldi. "Jungkook telefonu kapat ve bana ver hemen." Bu sesten sonra onu zor duruma düşürdüğünü anlamıştın.

"Kendini yorma, beni sonra ararsın seni seviyorum."

"Seni seviyorum." Dedi ve telefonu kapattı.

Yatağında kısaca ilişkinizi gözden geçirdin. 2 haftadır asla yan yana gelemiyordunuz ve bu durum senin canını çok yakıyordu. O senin ilk aşkında ve ona deliler gibi aşıktın.

İki idol olarak ilişkinizden şirketlerinizin haberi vardı ancak fanların yoktu. Siz bunu açıklamayı düşünmüş olsanız bile şirketiniz bu duruma katı bir şekilde karşıydı. Eğer açıklarsanız oppacılar çok fazla tepki gösterebilirdi ve ikinize de zarar vermeye kalkabilirlerdi. Sizi destekleyen ve desteklemeyenler olacaktı ancak bu durumu düşünmeye bile değmezdi, şirketler asla izin vermezdi ilişkinizi açık bir şekilde yaşamanıza.

Kapının tıklatılması ile "gir" komutunla grup arkadaşın içeri girdi.

"Y/N 3 saat sonra BTS ile röportajımız var unutmadın değil mi?" Grup arkadaşının sözleri ile bu konunun aklından çıktığını anladın.

"Unuttum! Nasıl unuturum? Ben prova bile yapacaktım! Ya orada Jungkook'a Sevgilin dersem? Ya o pot kırarsa? Ne olacak? Ya moment verirsek?" Bir anda sıraladığın kelimeler ile grup arkadaşın sakin olmanı söyledi.

"Sakin ol Y/N, hiçbir şey olmayacak. Olmaması gerekiyor Eğer sevgili olduğunuz anlaşılırsa, uzun süreden beri ilişkiniz olduğu anlaşılırsa işte o zaman şirket neler yapar aklım almıyor!" Grup arkadaşının dışarı çıkması ile eline telefonunu aldın ve birkaç prova yapmaya başladın.

Yaklaşık 4 aydır ilişkiniz vardı ve buralara gelebilmek için ikinizde çok şey feda etmiştiniz. Çok bedel ödemiştiniz ama sonuçta birlikteydiniz.

*

(Röportaj zamanı)

Sunucu: "Peki ya Y/N k-pop sektöründen hoşlandığın? Aşık olduğun? Ya da sadece ideal tip olarak gördüğün biri var mı?" Sunucu'nun sorusu ile ne diyeceğini bilemeyip Jungkook'a baktın. Onun adını söylemeni istiyordu, bunu dudak okumadan anlamıştın.

"Aslında öyle biri yok, Eğer olursa ilk önce sevenlerimin haberi olur." Dedin güleryüzünle cevap verirken.

"Şimdi ben açık açık söyleyeyim Y/N, seni Baekhyun ile çok yakıştırıyorum! Ayrıca sabah baktığımda TT'de Y/NBaek shipinin 1. Sırada olduğunu gördüm! Baekhyun Y/N'i ideal tipi gösterdi sonuçta." Dedi sunucu. Gözlerini Jungkook'a çevirdiğinde sunucuya sinirli bir şekilde bakıyordu.

"Ama sonuçta Sevgili- Y/N'in fikri herkesten önemlidir değil mi? Herkesi herkesle shiplerler kimin kiminle sevgili olduğunu bilmeden!" Dedi sinirle ama gülümseyerek. Namjoon'un arkadan Jungkook'un kolunu sıktığını gördün. Evet onlarda ilişkinizi biliyorlardı.

BTS  | ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin