JİN - TEKRAR BAKIŞALIM

720 19 2
                                    

"İdol hayatınız bittikten sonra karşılaşırsınız"

*

Kim Seok-Jin

'

Yıllar önceki Y/N ve şimdiki arasında çok fark vardı. Herkes tarafından sevilen, sürekli göz önünde, idol hayatının bitmeyeceğini düşünen Y/N yoktu artık.

İdol hayatı tamamiyle bitmiş, artık kendi hayatına çekilmiş ve kendi düzenini kurmaya çalışıyordu. Yıllar önceki Jin ile ilişkisi olan ve bunu dispatch'in ortaya çıkarttığını tekrar hatırlayıp gülümsedi.

Şirketleri anlaşma için ikisini harcamıştı. En iyi kız grubu ve en iyi erkek grubu işbirliği yapacaklardı. Yaptılar da! Dünya çapında en çok izlenen klip ve dinlenen şarkı oldu.

Sokakta özgürce dolaşmanın tadını çıkarttı Y/N. Yıllar önce maske, şapka, gözlük ve korumalar ile dışarı çıkmak zorundaydı. Şimdi ise yalnızdı işte, hayalini gerçekleştirmiş gerçek hayata dönmüştü.

Yağmur'un yağması ile herkes bir yerlere koşarken gökyüzüne bakıp ellerini açtı genç kız. Yağmur'u her şeyiyle çok seviyordu. Sevdiği adamı hatırlatıyordu ona, ilk önce Başkan'ın zoruyla sevgili olduğu ama sonradan aşık olduğu adamı.
Onunla birlikte ıslanmışlardı ve deli gibi eğlenmişlerdi.

"Kızım hasta olacaksın orada durma!" Dedi yağmurdan kaçan bir kadın.

"Hepimizin bir hastalığı yok mu zaten? Kimi zihinsel, kimi başka türden! Ben acımı böyle dindiriyorum." Dedi kadın'a bakmayarak anın tadını çıkartan Y/N.

Hayallerini başarıp idol olmuştu. Çok zordu ve bunu başarabilen milyarlar içinde sayılı kişilerden olduğu için gurur duyuyordu kendiyle. Herkes tarafından çok sevilen bir gruptaydı ve her şey çok iyi gidiyordu. Şirketlerinin yeni çıkartacakları bir grup için onları harcamaları hariç. Ancak ne olursa olsun Y/N sözleşmeyi zaten kabul etmeyecekti, artık çok yorulmuştu bu işten. Sonuçta grup dağılmış herkes kendi derdine düşmüştü. 32 yaşında idi ve elinde kalan hiçbir şey yoktu. Sadece parası vardı, para her şeyi çözemezdi.

"Eğer böyle kalmaya devam edersen eskisi gibi hasta olacaksın ve sana bakmak zorunda kalacağım." Dedi tanıdık bir ses. Y/N gökyüzünden başını aşağı indirdi ve sesin geldiği yere baktı.

Eskisi gibi.

Seslice yutkundu ve sadece ona baktı. Değişmişti, yıpranmıştı. Şirket zoruyla ayrıldıklarından sonra onu hiç görmemişti, çünkü o bu acıya dayanamayıp gruptan ayrılmış ve kendini aylarca bir evin içine hapsetmişti. Ardından grubu da dağılmıştı zaten. (Allah'ım sen koru)

"Jin?" Dedi sadece saçma bir gülümse yüzüne yerleşirken. Jin üzerindeki uzun kaban'ı çıkartıp kızın üzerine koydu.

"Şuradaki kafeye girip konuşalım." Dedi hemen ilerideki kafeyi gösterirken. Y/N ise sadece başını salladı.

İçeri girdiler ve şöminenin hemen yanına oturdular. İçeri sıcacıktı ve çok samimi bir ortamdı.

"1 çay ve sıcak çikolata." Dedi Jin. Y/N sıcak çikolatayı çok severdi.

"Çok garip değil mi?"

"Garip olan ne?"

"İdol hayatımız bittikten sonra tekrar karşılaşmamız?" Dedi konuyu nasıl açacağını bilemeyen Y/N. "Galiba Seul küçük."

"Küçük olan Seul değil ama biliyorum ki bizim kalplerimiz bir. Koca şehirde birbirimiz için atan kalplerimiz ve sevgimiz var." Dedi Jin kızın elini tutarken. "Önümüzde hiçbir engel yokken neden aşkımızı yaşamaya devam etmeyelim ki?"

BTS  | ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin