"Onsuz bara gidersin"
beni 400 yapsanıza 🤯
*
Cumartesi akşamı.
Sadece arkadaşlarınla biraz dağıtmak istedin.Son günlerde Jimin ile aranız pek iyi sayılmaz. Sürekli tartışıyorsunuz ve son günlerde bu fazlaca arttı.
Arkadaşın fazla dağıttığını anladığını için Jimin'i aradı ve zaten hiçbir şeyin farkında olmayan sen'i gelip almasını söyledi.
Jimin geldiği anda senin dans ettiğini gördü ve zaten gecenin geç saatinde ondan habersiz burada olduğun yetmezmiş gibi diğer erkeklerin sana bakışlarını gördü.
Seni kolundan kavradı ve kucağına aldı. Ne olduğunu anlamayan sen biraz debelensende hem alkolün verdiği duygu ile hem de Jimin'i gücüne denk olamayacağın için bu da fazla uzun sürmedi.
Eve geldiniz, Jimin sana kahve yaptı ve bu ayılmana birazda olsa yardım etti.
"Benden habersiz gecenin bir yarısı neden bardaydın?" Senin biraz ayıldığını görünce sordu.
"Umrunda mı ki? Beni merak edip aramamışsındır bile." Umursamaz tavırla başın öne eğik şekilde konuştun.
"Eğer ayık olmuş olsaydın seni ne kadar aradığımı görürdün. Son günlerde yaşadıklarımızın farkındasın değil mi? Sen çocuk değilsin."
"Farkındayım, elbette. Aslında sana layık olmadığımı, beni senden başka kimsenin çekmeyeceğinin farkındayım."
"Hey, ben bunların hiçbirini söylemedim! Aramızda yaşanan tartışmaların sorumlusu yine biziz."
"Hayır, sadece benim. Son zamanlarda saba fazla yük olmam, sürekli ağlayıp durmam, her şeyin sorumlusunun sen olduğunu söylemem. Ben kötü bir insanım."
"Hayır, sen çok iyi bir insansın. Kendine böyle şeyler söyleme, lütfen. Sen benden veya diğer herkesten daha iyisin. Sadece bizim ilişkimiz şu sıralar biraz sallantıda o kadar."
"Ara verelim." Aklına başka çıkar yolu gelmemişti, en mantıklısı buydu.
"Ne? Hayır demek istediğim bu değildi. Ara vermek ayrılmak gibidir tamam mı? Ben asla böyle bir şey olmasını istemiyorum. Sensiz zaman geçirmek istemiyorum."
"Lütfen, kafamı toparlayabilmem için, sana daha fazla zarar vermemem için. En önemlisi de ilişkimize daha fazla kötülük etmemem için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet