JİN - MAFİA

778 32 1
                                    

"Mafya eşini adamlarının önünde azarlarsın"

Sevebilecek kişileri etiketleyelim mi?

*

Kim Seok-Jin

"Byon hanım, Jin bey şu an meşgul olduğunu ve yanınıza gelemeyeceğini söyledi." Jin'in adamlarından birine Jin'i yanına çağırması gerektiğini söylemiştin. Ancak onun işleri vardı ve gelmemişti.

"Ben şimdi sana gösteririm Jin bey!" Hızla ayağa kalktın ve mini elbiseni aşağı çekiştirerek aşağı indin.

Jin'in gizli odasına hızla girdin ve onu adamlarını azarlarken gördün. Seni görünce sustu ve kaşlarını çatarak sana baktı.

"Byon ne işin var burada? Ben sana buraya girmemen gerektiğini söylemedim mi?" Dedi sinirli bir şekilde.

"Saatlerdir seninle konuşmak için uğraşıyorum ve sen bana bunu mu söylüyorsun?" Dedin sinirle, kaşların çatık bir şekilde.

"Şimdi dışarı çık, birazdan yanına gelirim." Dedi senden bu atağı beklemeyen Jin.

"Hayır şimdi geliyorsun! Hemen benimle dışarı geliyorsun tabii adamlarının önünde konuşmak istemezsen-" demenin üzerine seni kolundan tutup çekiştirdi ve dışarı çıkarttı.

"Sen ne yaptığını zannediyorsun? Hepsi benden deli gibi korkuyor ve şimdi sen onların önünde beni çocukmuşum gibi azarladın!" Dedi şimdide o sinirle.

Kolunu ondan kurtardın. "Sana gel dediğimde gelmeliydin! Ben seni sabahtan beri bekliyorum. Adamlarının önünde seni azarlamam zoruna gittiyse söyle?" Dedin sırıtarak.

"Ne? Beni kimse azarlayamaz tamam mı? Benimle bu şekilde konuşabilecek tek kişisin."

"Artık bana ayıracak vaktin var mı?"

"İçeride birkaç işim-"

"Sana burada tokat atmamı istemiyorsan benimle geliyorsun?"

BTS  | ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin