Yoongi - Kavga

564 23 13
                                    

Min Yoongi

^

Yoongi ile yaklaşık 6 aydır evliydin. İlk başlarda her şey çok iyiydi ama sonradan tuhaflaşmaya başladı.

İşleri dolayısıyla sürekli sana kötü davranıyor ve tüm sinirini senden çıkartıyordu.

Her gün ama her gün kavga ediyordunuz. Kavgaların bazılarını o bazıları sen başlatıyordun.

Lavaboda elinde çift çizgi olan test ile aynada kendine baktığında gülümsedin. Her şeyin artık daha iyi olacağını ve bebeğin sizi birbirinize bağlayacağını düşünmüştün.

İşten yorgun ve sinirli şekilde gelen Yoongi'ye bu mutlu haberi verecekken yine seni tersliyor ve kısa bir tartışma yaşıyorsunuz.

"Artık senin tavırlarına, triplerine ve aptal gibi davranmalarından bıktım! Senden boşanmak istiyorum." Olmuştu son cümlesi. Ardından seni kolundan tutup sokağa adeta atması ile zaman adeta senin için durmuştu.

Hiç bilmediğin bir ülkede, tanıdığın tek kişi olan Yoongi'nin olduğu bir şehirde gidecek kimsen yoktu. Evden çantanı bile alamayıp, atıldığın için otelde kalacak paranda yoktu.

Tamı tamına 7 gün boyunca ıssız ve sakin sokaklarda gezinip durmuştun ve her anında Yoongi ile evlendiğin güne lanet etmiştin.

Yoongi ise yaptıklarından bir kaç gün sonra pişman oluyor. Bu ülkede tanıdığın kimsenin olmayacağını ve parasız olduğunu düşünüyor ve seni aramaya başlıyor. Başına bir şey gelme ihtimali ile deliriyor.

Seni günlerce aramasına rağmen bulamıyor ve her defasında kendine kızıyor.

Günlerce sokakta kalmanın ardından artık karnın birazda olsa büyümüştü. Ancak sokakta çoğu sapık zihniyetli insanların saldırısından kurtulup hayatta kalmaya devam etmiştin. Sonunda dayanamayıp Yoongi'nin arkadaşları olan Namjoon ve Jin'in evine gitmeye karar vermiştin.

Seni karşılarında gördüklerinde çok şaşırsalar da seni hemen içeri alıp dinliyorlar. Tüm olanları anlattığın sana hak veriyorlar. Üstünde haftalar öncesinden kalma pis ve asıl rengi belli olmayan bir tişört. Haftalardır yıkanmamış saçın ile berbat görünüyorsun.

Ardından Jin diğer üyeleri de çağırıyor. Elbette Yoongi'ye haber vermiyor. Aralarında oturup konuşuyorlar ve bir fikre varmayı planlıyorlar.

Olanları onlara da anlatıyorsun. Bir kadın olarak sokakta kalmanın ne kadar zor olduğunu.

Üyeler ise tüm olanları Yoongi'ye anlatıyorlar. Yoongi ise bir aydır sensiz olduğu için artık kafayı yemiş şekilde. Söylenenleri duymuyor, yemek yemiyor, çok halsiz ve sadece ölmeyi bekliyor gibi. Nefret ettiği işi karşısında bile bir aydır işine gitmiyor.

Senin Jin ve Namjoon'un evinde olduğunu duyduğunda gözü hiçbir şeyi görmeden oraya geliyor. Seni gördüğünde hızla yanına geldi ve sana sarılmak istediğinde ona izin vermedin. Seninle konuşmak istedi, elini tutmak istedi ama hiçbirine izin vermeyip evin içinde adeta ondan kaçtın.

Bu halini gördüğünde kendine defalarca lanet etti. Ondan korkmamdan gerektiğini hâlâ karı, koca olduğunuzu söylediğinde, bir an önce ondan boşanmak istediğini söylemiştin. Hemde en kısa sürede.

Yoongi ise seni dakikalarca ikna etmek için uğramıştı. Hemde kendinden kaçan seni.

"Ben hamileyim aptal! Ama sayende çocuğumun yaşayıp, yaşamadığını bile bilmiyorum! Belki o lanet sokakta o sapıklar karşısında bebeğim ölmüş bile olabilir!" Kimseyle iletişim kurmayan sen şimdi Yoongi ile zar zor iletişim kuruyordun.

Her ne kadar aranız soğuk olsa ve ondan nefret etsen de karnındaki bebeğin babası Yoongi'ydi.

Yoongi bu sözlerin karşısında hemen kolundan tutup seni doktora getirmişti. Bebeğinizin gayet sağlıklı ve iyi olduğunu öğrenmiştiniz.

Doktor bir kaç darbe aldığı için bebeğin engelli doğma ihtimali olduğunu bile söylemişti.

Yoongi aylarca kendini san affettirmek için uğramıştı. Ancak sen hâlâ yaşadıklarını kafanda atamamıştın ve onu affetmemiştin, soğuk davranıyordun.

Eski Yoongi gitmiş gibiydi, o çok iyiydi ve yaptığı hataları bir daha yapmayacak gibiydi.

BTS  | ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin