Jiwoo'nun şu ana kadar isteyipte elde edemediği hiçbir şey yoktu.
8 yaşında 3 dil biliyordu, 9 yaşında 3 enstrüman çalmayı biliyordu. 11 yaşında telefon istedi ve iki saat sonra en üst model telefon elinde oldu, 13 yaşında kendine ait ev istedi milyon dolarlık evi oldu.
14 yaşında telefon istedi iki tane en üst model telefon alındı. Başkalarının hayatı boyunca elde edemeyeceği her şeyi ne zaman isterse elde etti.
Babası dünyanın en zengin birinci iş adamı olduğu için dünyanın en üstüydü. Annesi ve babasının tek çocuğuydu, bir dediği iki edilmemişti.
Ferrari mi istedi? İstediği renklerden ikişer adet, gucci'den bir şey mi istedi? Babası ona gucciyi satın aldı ve kızını elçisi yaptı.
Aklınıza gelebilecek her şeye sahipti.
Ancak daha önce kimseye aşık olmamıştı. Kimseye karşı aşk duygusu beslememişti, evet istediği her erkeği elde etmişti ancak hiçbirine aşık olmamıştı.Taa ki onu görene kadar.
Esmer, oldukça yakışıklı, sigaraya bağımlı olan Kim Namjoon.
İlkbaharın gelişi ile açan çiçekler, onların üzerine konan arılar.
Ev'in içine girdi ve korumasını aradı gözleri, babası ile konuşan korumasını görmesi ile gülümseyip yanlarına doğru ilerledi."Jiwoo, bizde senin şu akşam ki parti olayını konuşuyorduk." Dedi genç kızın babası. "Biliyorsun ki tehdit ediliyorum ve sana her an zarar verebilirler, bu partiyi ertelesen veya iptal etsen olmaz mı?"
"Baba! Aylardır bu partiyi düzenliyorum ve sen bunu iptal etmemi mi istiyorsun? Ne olursa olsun bu parti olacak!" Dedi ve yürümeye başladı hızla, bir anda durdu ve arkasını döndü.
"Kim Namjoon'da benimle gelecek."
*
"Midem bulanıyor." Dedi Jiwoo kaşlarını çatarak.
"Çok içtin ara vermen gerek." Dedi en yakın arkadaşı.
"Yakışıklı korumanı çağır ve seni buradan götürsün?" Dedi diğer arkadaşı sırıtarak.
Jiwoo gözlerini devirerek kapı dışında bekleyen korumasına baktı. İki elini kenetlemiş etrafa göz gezdiriyordu. Koruması sigarasını derince içine çekti ve burnundan dumanını çıkarttı.
"Sen taş mısın be?" Dedi Jiwoo sarhoşluğun verdiği kafa ile korumasına bakarken.
"Sen ciddi ciddi korumana aşık mı oldun Jiwoo?" Dedi diğer arkadaşı. Yıllardır jiwoo'ya aşıktı Jimin ama Jiwoo onu sadece arkadaşı olarak görüyordu.
Jiwoo cevap vermeden ayağa kalkıp sahneye doğru ilerledi.
Koruma Kim Namjoon.
O oldukça çekici ve herkesin dikkatini çeken çok karizmatik biri.Jiwoo sahnede şarkının verdiği etkiyle dans ederken, içkinin verdiği enerjiyle de herkes ona bakmaya başlamıştı. Kim ona baktı ve derince bir iç çekti.
"Asla uslu duramazsın değil mi güzellik?" Telefonunun çalması ile telefonla konuşuyordu ama gözünü de kızdan ayırmıyordu. Arayan Jiwoo'nun babasıydı.
Kim telefonu kapatmasıyla kızın yanına doğru ilerledi.
"Jiwoo hanım babanız artık eve gelmeniz gerektiğini söylüyor."
"NE?" Dedi gülerek ve ne dediğini anlamayarak Jiwoo. Sarhoşluğun verdiği etki ile kollarını korumasının boynuna doladı ve dans etmeye başladı. Kim ellerini kızım beline doladı ve ona bakan erkekleri gözlerindeki keskin ifadeyle uyardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS | ONE SHOT
Fanfiction"BTS REACTİONS" kitabımın 2. Serisi. 1. Kitabımdaki kısa tepkiler burada tek üye ile uzun tepkiler olarak karşınıza çıkacak. 🥇 tepki 🥇 imagine 🥇 hayalet