YOONGİ - REGL

2.3K 51 24
                                    

İlk bölüme gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim <3

İyi okumalar dilerim.

*

Min Yoongi

*

Arkadaşların ile buluşmak için dışarı çıktığında hiç beklenmedik bir şey olmuştu. Kızın ilk defa regl olmuştu. Bundan haberin yoktu çünkü arkadaşların ile dışarıdayken kızın da okuldaydı. Telefonunun şarjı bittiği için Yoongi haber vermemişti.

Öğretmeni Yoongi'yi arayıp kızınızın durumunu anlatıp onu almasını istemişti. Yoongi acele ile okula gelmiş ve kızınızın yanına ilerlemişti.

"Somi, kızım iyi misin?" Dedi Yoongi telaşla. Onun içinde bir ilkti bu.

"İyiyim baba, annem nerede? Ben korkuyorum." Dedi endişeyle küçük kız.

"Annene ulaşamıyorum ama arkadaşının telefonu ile iyi olduğunu söylemişti şarjı bitmiş, şimdi biz eve gidiyoruz ve ben sana her şeyi anlatıyorum." Her şeyi tamı tamına anlatamayacağının farkındaydı Yoongi. Ama kızını rahatlatması gerekiyordu. Bir annenin anlatması ile babasının anlatması çok farklıydı.

Küçük kız kafasını sallayıp onaylaması ile Yoongi öğretmene doğru döndü.

"Şu an iyi bir durumda mı? Yaani." Dedi ve saçını kaşıdı. Bunu nasıl anlatırdı bilemiyordu.

"Evet Yoongi bey o iyi, ben anlatmak istediğinizi anladım." Dedi gülerek kız öğretmen.

(Yani ped takılı mı demek istiyor anlamayanlar için.)

Yoongi kızını ve kızının çantasını da alıp dışarıya çıktı ve birlikte arabaya bindiler. Kısa süre sonra da eve girdiler.

"Somi, şimdi internetten video izliyoruz ve o şey nasıl yapılır ona bakıyoruz! Ve ardından sen kendin bunu uyguluyorsun. Korkmana gerek yok! Ölmeyeceksin! Bu sadece her genç kızın-"

"Olması gereken bir şey. Evet baba biliyorum! Annem bana her şeyi anlattı ve ben sadece ilk defa olduğu içi biraz korktum. Anneannem'de anneme önceden anlattığı için o da korkmamış! Yani ben nasıl takacağımı biliyorum!" Dedi ve arkasını dönüp merdivenlerden çıkıp odasına girdi Somi.

"Benim güzel karım yine çok doğru bir şey yapmış." Dedi kendi kendine Yoongi.

*

Somi işini hallettikten sonra aşağı inmişti. Baba-kız şimdi film izleyip cips yiyorlardı. Genç kız huzursuzca yerinde kıpırdadığında Yoongi de huzursuzlaşmıştı.

"Bir sorun mu var güzel kızım?" Diye sordu Yoongi.

"Baba, Ahh! Benim karnım ağrıyor! Çok çok fazla ağrıyor!" Dedi genç kız yüzünü buruşturarak elini karnına götürdü.

"N-ne, tamam bekle!" Dedi ve ayağa kalkıp sıcak su torbasını getirip kızının karnına koydu. "Bu sana iyi gelecektir güzelim."

"Teşekkür ederim baba." Dedi genç kız utanarak.

"Heey, utanıyor musun?"

"Evet, yani ben ne diyeceğimi bilemiyorum ama utandım."

"Bu utanmanı gerektirecek bir şey değil ki birtanem, benden hiçbir konuda utanma veya çekinme tamam mı? Baban her zaman yanında."

"Teşekkür ederim babacığım, ben odama çıkıp biraz uyuyacağım."

"Ben buradayım Eğer bir şey olursa yanıma gel tamam mı?" Dedi ve kızının alnını öptü. Kafasıyla babasını onaylayıp yukarı merdivenlere çıkıp odasına girdi kız.

*

Kapıyı anahtarınla açıp içeri girdin. Yoongi'yi evde görmenle şaşırdın ve hızla yanına doğru yürüdün.

"Sevgilim? Senin ne işin var evde?"

"Güzelim hoşgeldin, kızımız ile alakalı çok önemli bir şey olduğu için evdeyim."

"Ona ne oldu? İyi mi?"

"İyi, o artık genç kız oldu." Dedi gülümseyerek Yoongi.

"Gerçekten mi?" Dedin gülümseyerek. "Şimdi nasıl?"

"Uyumaya gitmişti, istersen yanına git ve onunla konuş." Yoongi'yi kafanla onaylayıp yukarı merdivenlerden çıktın. Ardından kızının odasına girdiğinde gözleri açık olan kızın seni görünce yatağında doğruldu.

"Anne." Dedi heyecanla.

"Anne'm." Dedin ve kızının yanına gidip yatağının ucuna oturup ona sarıldın. O da sarılmana karşılık verdi.

"Anne babam anlattı mı?"

"Evet bir şeyler söyledi, şimdi seninle banyoya gidelim ve ardından bana olanları anlat tamam mı?"

"Tamam anne." Ardından anne-kız banyoya gidip işinizi hallettiniz ve dışarı çıkıp yatağa birlikte uzandınız.

"Anne ben korktum, sen bana bunu anlattığın için korkumu yendim ama!"

"Aferin benim akıllı kızıma, ben her zaman yanındayım meleğim. Bu herkesin olması gereken bir şey, şimdi uyu dinlen. Yarın okul yok!"

"Yaşasııın!"

BTS  | ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin