min yoongi - ailesi ile akşam yemeği

490 22 0
                                    

"Ailesi ile akşam yemeği"

bunun Yoongi'nin annesi ile olanını da yapmak istiyorum ama konusu farklı olacak.

hiçbir yazar böyle bir durumda hevesle yazmaz arkadaşlar. Eğer oy ve zaten hiç olmayan yorum sayısı böyle devam ederse ben cidden pes edeceğim

*

Yoongi'nin ailesi. Onlarla iyi anlaşıyordun, açıkçası bu onlarla ikinci bir araya gelişin. Hâlâ tedirginsin ve biraz da korkuyorsun.

Arabadasınız, senin gerginliğini fark edip elini tutuyor.

"Açıkçası daha rahat olacağını düşünmüştüm. Onları ailen olarak kabul ettiğini söyledin ve onlarda seni çok sevdiler. Neden ilk tanışmadan daha gergin olduğunu hissediyorum?"

"Yalan söylemeyeceğim, öyleyim. Onları çok seviyorum, gerçekten. Bayan Min'e restorandında bile yardım ettim ama şimdi hep birlikteyiz ve açıkçası benim hakkımda ne düşünüyorlar bilmiyorum bile. Annen konusunda sorun yok, onunla gerçekten çok iyi anlaşıyoruz ve beni kızı gibi seviyor ve kabul etti ama baban, bilmiyorum."

"Annem konusunda rahat olabilirsin. O her zaman sevecendir ve onun karşısına ilk defa bir kızı çıkarttığım için bana sevgisinin çok daha arttığını tahmin edebiliyorum. Ama babam konusunda belki haklı olabilirsin, o insanlara hemen alışamaz ve tanrı aşkına? O bana bile çoğu zaman samimi davranmaz."

"Baban ile olan ilişkini en iyi ben biliyorum Yoongi ama eğer beni sevmez ve istemezse ne yaparım bilmiyorum." Arabanın camından dışarıyı seyrederken arabanın durduğunu anladın. "Neden durdu-"

"Sadece beni dinle. Bu korkularınla onların yanına gidemeyiz. Babam sert ve sinirli olabilir ama beni sevdiğini biliyorum her ne kadar haftada bir tartışıyor dahi olsak beni sever. Aslında abimi benden daha çok seviyor olabilir ama sonuçta onun karakteri bu. Aslında sen anneme ve ben babama benziyoruz. Sen eğlenceli, sürekli pozitif, güler yüzlü ve sevecensin. Tıpkı annem gibi, bende babam gibi çoğu zaman yalnız, sert gibi görünen ama sevdiklerine karşı öyle olmayan, sinirli görülebilen ama sevdiklerini kırmayan biriyim."

"Tıpkı baban gibi." Bu konuşma seni birazda olsa rahatlatmıştı.

"Evet Sevgilim, tıpkı babam gibi."

Aile evinde gelmiştiniz ve Bayan Min'in sıcak karşılamasıyla içeri girmiştiniz. Bay Min'e selam verdikten sonra masanın kurulmasına yardım etmiştiniz. Artık hepiniz masadaydınız.

"Bunu kesinlikle denemelisin, tadını çok seveceksin!" Bayan Min sürekli tabağına yaptığı yemeklerden koyuyordu, seninle özel olarak ilgileniyordu.

"Onunla böyle ilgilenmeye devam edersen onu kaçıracaksın." Bay Min'in gülümsesi ile sende gülümsemiştin.

"Omo! Çok yakışmıyorlar mı?" Bayan Min sessizce, yani öyle olduğunu sanmıştı ama duymuştun. Bay Min'in kulağına fısıldamıştı.

"Yoongi'nin hayatında yaptığı tek iyi şey seni bulmak ve bizimle tanıştırmak." Babası ona karşı hep böyleydi, Yoongi'nin söyledikleri karşısında biliyordun. Kafanı yana çevirdiğinde Yoongi'nin yüzünün asıldığını görmüştün. Annesi ise babasının tam tersi neşeliydi, her zaman.

"Babası onunla uğraşmayı çok sever! Bizim ailemize geleceğin için bunu söylemek istedim. Yoongi kendisini birine kolay kolay açmaz, kendisini anlattığı kişiler 8'i geçmez!"

"Anne, sence de onu sıkmıyor musun?" Yoongi'nin sözleri ile babası da onu onayladı.

"Oh, kızım sıkıldıysan kusuruma bakma, ben yaşlı bir kadınım."

"Ah, hayır! Lütfen öyle düşünmeyin. Ben Yoongi'yi yetiştiren sizden onun hakkında böyle şeyler duymayı sıkıcı bulabilir miyim?"

Yoongi'nin telefonu çalması ile özür dileyip masadan ayrılmıştı. Ardından geldiğinde ise dışarı çıkıp çok kısa bir işi olduğunu söyleyip gitmişti.

"Yoongi kendini bir anda açmaz güzel kızım ama görüyorum ki sen onu tanıyorsun, o sana kendini açmış. O kolay şeyler yaşamadı, onun kalbini, bedenini iyileştirecek ilaç sensin. Onu hep sev olur mu? Annesi olarak ben onun için en iyisini bilirim, siz birbirinize aitsiniz."

BTS  | ONE SHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin